Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zou dat kunnen?
mijn gebruikersnaam is daar toch ook gewoon LisaDijk?
hoewel ik wel echt grote fan ben van bosch en duin
Roestelberg ligt idd aan de noordkant en is veel bossiger, heeft ook zo zn charmes hoor, maar ik hou idd ook gewoon heel erg van Bosch en Duin
Vooral ook omdat je daar naderhand met de hond nog even een bakkie kunt doen haha, bij de roestelberg willen ze daar nog wel eens moeilijk over doen
en de inwendige mens blieft ook wel verzorging na een fikse wandeling
ja ben tot nu toe alleen nog maar bij Bosch en Duin geweest, maar ken eigenlijk weinig gebieden in Nederland die aan die schoonheid kunnen tippen(en ben in aardig wat gebieden geweest), het is daar ook zo variërend
deed daar vroeger (± 5 jaar terug) zo af en toe dagtochten te paard daar heel mooi
we gaan met HPE (paarden fotomeeting) van het voorjaar ook weer die kant op
Restaurant was ik toen niet geweest, maar zag er wel heel leuk uit

Hier komt de informatie te staan anders moet ik iedereen per stuk gaan pb-en. http://dogsonsite.forum2go.nl/
Goof schreef:Bij de roestelberg heb je ook zowel bos als zand
Ik twijfel nog even wat ik doe.
Zit de dag van de meeting al zeker 2 maanden in de ziektewet ivm pfeiffer en weet uiteraard nog niet hoe ik me dan voel. Kan dus eigenlijk nog niet zeggen of ik of een halve dag of helemaal niet kom. Een hele dag ga ik zeker niet trekken in ieder geval.
Freya schreef:Ik ben niet aangesloten bij dat forum. TS weet ook waarom. Dus vandaar de vraag hier.

Madieke schreef:Is de roestelberg nou bij de (honden) paaltjesroute en dat meertje in de buurt? Ik ben ook een keer aan de andere kant geweest, geen idee meer hoe dat heet..?! Daar was het mooi...!!!!
andere kant was waarschijnlijk Bosch en Duin, waar we het een paar posts hierboven ook over hadden
Ivonka schreef:Willen jullie dit zsm invullen zodat ik kan gaan plannen!!!
Voorkeur indelingen met ivm carpoolen...
Dit geld alleen voor de modellen. Fotografen zijn er de hele dag.
Ochtend start +/- 09.30 uur
1 AngelofLove - Chico
2 Mitxa - Honnie
3 Andamoon - Boy
4
5
6
7
8
9
10
Middag start +/- 13.00 uur
1 Fading - Goofie
2 Fosco - Boncuk
3 Neej - Ollie
4 El4a1990 - Spike
5 Gillian-Amy
6 Ronne-Chevy
7 Marielle-Bleu
8 Mary-Billy
9
10
Het is een voorkeur... nog geen bevestiging.
Hier komt de informatie te staan anders moet ik iedereen per stuk gaan pb-en. http://dogsonsite.forum2go.nl/
[/quote]