Volgens mij ook. Beetje verwarring, maar Lois heeft nog niet definitief bevestigd dat het niet door zal gaan. Alleen heeft ze gezegd vanmorgen dat de kans er dik in zit het verschoven zal moeten worden. Als het net zulk weer is als vandaag moet het misschien wel kunnen... Hier was het vanaf 11u droog en brak de zon door. Het lijkt er op dat er vannacht een fikse bui is en dat er klein buitje is rond 10u morgenochtend, maar dat het pas om 15u pas echt weer gaat regenen. Dan zou het precies moeten kunnen. Nog even de weerberichten van 20u afwachten dan maar.
nouuuuuuuuhh bij ons was het een groot drama vanmorgen/vanmiddag met het weer... sjeeeezuss.. echt om te janken.. heb het buiten werken overleefd hoor.. haha
Ik wacht het gewoon af! Zie morgen ochtend wel of het door gaat of niet! Het heeft hier namelijk niet heel de dag geregend, en ik woon dicht bij hilversum
Oke helaas maar een goede besllissing Liever geen foto's dan verregende foto's
Madieke
Geplaatst: 03-12-11 21:52
Thanks Loiz! Jammer maar denk inderdaad voor nu beter, hopelijk kan ik de volgende datum ook!
_rosita_
Geplaatst: 03-12-11 22:12
Jammer, het is hier al zeker vanaf 15.00 uur kurkdroog, terwijl anders voorspelt, maar goed.. het is niet anders. Hoop dat ik de volgende datum kan, zou er enorm van balen als het morgen meevalt met het weer e ik de andere datum niet zou kunnen. We zien het wel..