Nou we gingen weg met 4 mensen en 4 paardjes, een fjord, welsh, tuiger, en een tinker. Ik zat op de fjord, Mara op de welsh, Elsemieke op de tuiger en Romy op de tinker. We gingen een stukje draven, toen gingen de fjord en de welsh ervandoor, zijn we evenlater stil gaan staan, maar dat ging niet dus zijn we teruggegaan en hebben de fjord voor een tinker ingeruild en de welsh voor een fjord. Superrit gehad, lekker in rengalop over de heide, en toen ging mijn tinker inhalen, en zo'n stomme@*^$(*#@& gingen met zn tong klakken zodat ie nog harder ging, Romy had zichzelf toen van haar beste kant laten zien Uiteindelijk superrit gehad, voor herhaling vatbaar!
Dat weet ik wel zeker ja wat een l*l! Ben nu wel helemaal gek van Obelix! Vond het wel zielig dat Obelix zo kort geschoren was terwijl t daar nog te koud voor is en ook een schuurwond bij de schoft!
Echt vaker doen alleen misschien wel een andere stal?
Owh ja Romy:'ik wil nu je zadel en hoofdstel af doen en ik laat je gewoon los in het bos!!!' haha je kan leuk boos zijn;p
Ymor
Geplaatst: 04-03-12 20:37
We kunnen de volgende keer inderdaad maar beter een andere plek opzoeken om te rijden. Dit gebied is alleen zo fijn!
Ymor
Geplaatst: 04-03-12 20:38
mara168 schreef:
Owh ja Romy:'ik wil nu je zadel en hoofdstel af doen en ik laat je gewoon los in het bos!!!' haha je kan leuk boos zijn;p
Haha ik was inderdaad in de stemming!! Haha maar ik heb het wel leuk gehad hoor. Maar die man maakte me zo pissig. En dan die Mona die niet stil wilde staan zodat ik de kaart kon pakken.
evaac
Geplaatst: 04-03-12 20:42
volgende x lijkt me leuk om mee te gaan! dze keer kon ik niet, en nu ik leews dat jullie zo'n lol hadden!
Leuk om te horen dat het leuk was. Hmm rare zin Maar Romy, jij hebt bij van bijnen gewerkt zei je? Ik begrijp niet helemaal waarom je dan zo verbaast was dat het bij van bijnen niet zo goed is als dat het lijkt.. aangezien je dan zou weten hoe het er daar aan toe gaat?
Omdat toen ik er werkte het nog heel anders was. Toen was Sonja er ook nog en die zorgde echt heel goed voor de paarden en de pony's. En die meisjes die er nu liepen hadden er ook niet echt veel verstand van.
Die paarden stonden met drukplekken op de rug. En daar werd gewoon een zadel op gelegd. Nee in mijn tijd was het er veel beter geregeld.
Hebben jullie vera nog gezien? Zwart paard, meteen rechts om de hoek als je de stallen in loopt..
mara168
Geplaatst: 04-03-12 21:31
Janedieene schreef:
Hebben jullie vera nog gezien? Zwart paard, meteen rechts om de hoek als je de stallen in loopt..
Nou ze stonden allemaal buiten in de paddock er stonden wel 2 zwarte paarden.
mara168
Geplaatst: 04-03-12 21:32
Ymor schreef:
Mijn hooofffd! VreselijkxD maar wel leuk
rossebol
Geplaatst: 04-03-12 21:32
Hebben jullie allemaal nog een kont over?? ik vond die zadels daar toen zo vreselijk net of je op een stuk hout zit! Romy wat een korte beugeltjes!!! kon je wel lekker rijden zo?
Ik heb destijds een hele discussie gehad met zo'n grietje wat mij moest helpen opzadelen (lees jaartje of 11) over hoe de neusriem moest werd gek van dat kind.
Ymor
Geplaatst: 04-03-12 21:34
haha ja ik had even een beetje korte beugels gedaan. Ik kwam steeds met mijn velletje klem te zitten en dat deed echt pijn. Dus eigenlijk waren ze drie gaten te kort. Maar nu had ik in ieder geval geen pijn. Ik had wel een houten kont. Maar ik heb dan ook bijna drie uur op dat paard gezeten.
En die meisjes die er nu waren hadden er ook niet zo veel verstand van. Die ene zei tegen mij. Mona kan niet aan de teugel lopen want het is een tinker.. huh?