Mytens schreef:Sinelia schreef:Ik heb met niemand problemen, daarom kom ik ook nog in beide topics, maar als er mensen zijn die liever niet hebben dat ik mee ga, moeten ze dat zeggen en zal ik dat respecteren en thuis blijven.
Jij leest en praat toch gewoon mee in het nieuwe topic? Dat deed Jolien niet, en wilde dat ook niet.
Dus dan ligt dat toch iets anders?
Het is een meeting vanuit het nieuwe topic ondertussen. Het lijkt mij dat je gewoon welkom bent hoor! Meiden kom op, Sinelia kletst toch gewoon mee in het nieuwe topic, ze hoeft toch niet persé te kiezen? En ik neem aan dat ze niet als 'luistervink ofzo mee gaat voor het oude topic. Dat lijkt mij erg sneu.
Ik ga zeker niet als luistervink spelen. Ik probeer beide topics gescheiden te houden.
Ik denk dat het voor de sfeer beter is als ik deze meeting oversla. De scheiding van de topics is te vers en bji veel liggen er nog wonden open en daar wil ik geen zout in strooien. Ik blijf gewoon meekletsen in het topic en als jullie over een tijdje weer gaan meeten, ga ik dan gewoon mee. Dan zijn de gemoederen bedaard en heeft iedereen alles ook verwerkt...
veel plezier!!!