kaatje89 schreef:Jaa ik kom ook eerder Gow Weet nog niet hoelaat, maar als jij dan ook komt? Gezellig dan moeten we dan maar even een tijd voor afspreken maar is goed na dinsdag ben ik ALS HET GOED IS schoolvrij
Ik kan niet mee.. M'n moeder heeft onverwachts een week Ameland geboekt, heel leuk natuurlijk, maar helaas valt dat ook net op de meetdatum!
ja naja er mogen toch altijd wel nieuwe bij als iemand bijvoorbeeld iemand mee wilt nemen, maar niet dat we allemaal mensen gaan zoeken ofzo
MightyJoe schreef:Heb nu geld van Jannicke 10 euroEmma 10 euroCorina Huising 10 euroCarmen munning 10 euroKarin 10 euroJorinda 10 euroMargot 10 euroBritt 5 euro
hm wwat raar dat ik het dan nog niet heb.. zag dat je had gepost op 1 juli adt je het had overgemaakt.. Normaal duurt dat noooit zo lang.. raar
Hey ik zie dit topic nu pas. Wat gaan jullie doen (niet nieuwsgierig hoor).De 15e heb ik een bruiloft, dus wordt m niet.(btw, ik werk in groningen en wil er ook wel wonen, maar mijn baan houdt op in september, dus wacht nog ff af )