Moet ik nou nog een gourmetstel meenemen? Moet die halen bij smam, dus moet ik wel van tevoren regelen.
Kaitlyn
Geplaatst: 06-09-11 17:20
Is misschien wel handig Ik had het gevraagd maar paps werd een beetje boos dus die laat ik thuis. Als ik ga doorpushen krijg ik de auto niet mee vrees ik
Een vriendin van me wilt ze wel hebben (als ze iemand mee krijgt) en anders vraag ik of de eigenaar van de paarden ze wilt hebben. Vindt ze misschien wel heel erg leuk.
Onali
Geplaatst: 06-09-11 17:28
Lobke_ schreef:
De vorige keer lagen er handdoeken en washandjes enzo, iedere dag nieuwe
Ik neem hem mee, ik ben vaak veelstevroeg wakker en dan kan ik daar wat op rondneuzen. En voor mijn foto's dat ik elke dag mijn camera kan legen zodat ik me daar geen zorgen om hoef te maken
Iris dat is wel handig inderdaad, maar soms met vreemde slaap ik maar 2 uur. En dan vind ik het wel fijn om een boek, of flappie bij me te hebben zodat ik een serie kan kijken of gewoon een filmpje met me oordopjes in zodat ik derest niet wakker maak
Hmm daar heb je een punt Daan.. Maar even series op m'n flappie zetten voor het geval dat..
Iris82
Geplaatst: 06-09-11 20:23
Ow joh, het is geen waardeoordeel richting jou. Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Daantje
Geplaatst: 06-09-11 20:23
Ja vind het altijd wel fijn, vooral omdat ik de laatste tijd zoweinig kan slapen met vreemde mensen. Kan ik mezelf ook nog even vermaken voor als ik de enige ben die weer is op een vreemd tijdstip wakker is
Oh zo zag ik het ook niet hoor Iris Ik kan mezelf ook altijd prima vermaken met mijn telefoon!
Ik denk altijd dat ik niet kan slapen met andere mensen in de buurt, maar tijdens het teamweekend was ik iedere keer de eerste die sliep. En dan gewoon niet wakker worden als er andere mensen de kamer binnenkomen en dan het krakende stapelbed op klauteren en gewoon op normale toon praten en lachen.