vind opzich trailer niet erg, maar voor een nat pak evt, tjah... dan is rondje thuis minder storend toch.. kom van prinsenbeek af, is best nog stukske dan..
hoelaat moet jij uiterlijk weten wat we doen leon? dan sms ik je voor dat tijdstip...
snowdon
Geplaatst: 04-06-11 23:29
ow last minute via sms is prima, als ik al te paard zit ook niet erg.... dan maar korter stukje en draai ik om haha
Hmmz te paard naar Manege Dorst is ook niet handig zeker? Waar laat ik die viervoeter dan he, boswachter vast niet blij als ik hem loslaat ala Zorro?
Daarnet om 8 uur plensde het hier echt gruwelijk, maar inmiddels is het bijna droog. Ik heb ook gelukkig ook niet het gedoe met de trailer, alleen hup op m'n pony klimmen en gaan Ik vertrek om 10:15 uur met Tirzah. Ik moet ook nog even omrijden langs Goldy. Leon, wil jij mij daarvoor alsjeblieft laten weten of het nog doorgaat?
Ik heb er echt superveel zin in! En met een beetje vies weer zijn er ook weer minder fietsers en wandelaars in Surae haha
zover ik kan zien komt er dan na deze bui ff niks achteraan, maar roontje is intussen wakker en die heeft kei slecht geslapen zegt ie.. achterburen hadden een feestje...en muziek stond best hard.. heb ik nooit last van, maar hij wel... kon slaap niet vatten en paar keer wakker erdoor.. was ook warm... net had ie mooi nergens zin in... ik kijk even hoe dat is als die bak koffie op heeft.. maar ben bang dat die vandaag niet met trailer etc wil leuren..
@ snowie.....ik hou je posted.... in elk geval wilde hij niet op het paard mee, want hij is veelste moe nu..
hij is aan de koffie bezig... kom zo weer posten ..
Stapt het topic even in, vind het jammer dat bij elke meeting op t laatst zo veel afzeggingen zijn, je plant toch iets in op die dag? Is het net zo netjes om dan vrij te houden, slecht weer snap ik wel, maar dan zeg je met de hele groep af.
Vind het toch jammer, aangezien dit al de 2e meeting is die in de soep loopt
goed lezen wat van mij de reden is he meis... feestje bij achterburen waar we niet geweest zijn zelf maar wel van mee genieten qua geluid, is soort van buiten onze invloed
Weet ik bicci, bedoel het tegen niemand persoonlijk hoor, maar vind het gewoon jammer dat het steeds zo loopt, ik keek er de vorige keer namelijk echt naar uit! en dat is ook een van de redenen waarom ik me hier niet heb opgegeven, ook omdat ik anthon even niet meer 100% vertrouwde na dat met junia.
zelf heb gruwelijke hekel aan afmelden... maar ruzie en sjaggo emt manlief, dat vin zonde en is niet nodig tuulk.. zat tenslotte niet voor niks al vroeg op buienradar etc... wist toen nog neit dat ro zo slecht geslapen had.. (zelf coma als slaap, dus niets van meegekregen) was al blij dat regen optijd weg zou zijn...
sMieke
Geplaatst: 05-06-11 09:19
ik moet nog ff half u naar huis maar 12u he?
Ohja daarbij komt de meest gruwelijke kater haha
Laatst bijgewerkt door sMieke op 05-06-11 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 05-06-11 09:19
Bic, je moet je echt niet aangevallen voelen, aangezien jij niet de enigste bent die afzegd, ik begrijp het hoor! Zou echt nooit ruzie met iemand willen opofferen om uiteindelijk toch gezellig te kunnen paardrijden een dagje, begrijp het. Maar vind het gewoon jammer.
ik snap je wel meis.. meld zelden af zelf idd.. nu toevallig al 2x achter mekaar.. (die kar is trouwens ook niks geworden waarvoor laatste keer had afgemeld :s )
maar je heb wel gelijk, elke meeting heb je aanmelders genoeg en ruim 50% meld af..
drm ook druk op vrijwilligersjacht voor benefiet dagen he hoewel daar zelden vrijwilligers afmelden te gezellig om te missen denk, hihi
Junia
Geplaatst: 05-06-11 09:25
Ik baal ook voor Bicci, die heeft zich ook verheugd! Maar als je elkaar gaat dwingen allerlei dingen te doen komt dat je huwelijk niet ten goede lijkt me.
Fading, waarom bel jij Snowdon niet even? Die heeft nu een paard over!