Wat denken jullie, wanneer we een HK gaan worden? Ah opzich melden er zich nog wel bokkers dusse....
Sentido
Geplaatst: 01-02-11 20:29
Ik zeg altijd: ik ga nu op bed, en dan ga ik vervolgens nog een half uurtje (of langer..) lezen
Henri3kjuH
Geplaatst: 01-02-11 20:40
Lekker relaxt dagje gehad, ben wezen winkelen in Zwolle voor een gala jurkje die ik voor jawel je gelooft het nooit 10 euro heb gekocht! Nu nog even leren en dan vroeg op bed.
Ik ben daar ook super slecht in, zeker als ik de hele dag ook al heb gewerkt. Maarja, je hebt je zelf er mee als je niet bezig gaat
Zeg.. heb ik niet ooit met jou gesproken op de verjaardag van Joyce? In Leeuwarden? Staat me iets van bij
Debbie
Geplaatst: 01-02-11 22:21
Zo, twas druk op de club! We hebben drie binnenbakken maar twas bijna niet te doen zo druk!
Was ik aan het rijden.. zie ik ineens een man in de hoek foto's van mijn paard maken Gebeurd wel vaker, heel veel mannen (vaak menners) vinden hem helemaal geweldig. En ze willen hem allemaal in tweespan met hun eigen paard Tja.. kom hem maar beleren voor de kar. Prima
Ik kan trouwens ook altijd heel fijn in rijbroek zitten! Dat zit eigenlijk net zo fijn als een joggingbroek! Lekker dik vest erbij aan.. Kacheltje aan..
Naja.. hij is gewoon 'apart'. Die menners hebben allemaal tuigers voor de wagen dus die vinden het erg leuk om hem dressuur te zien lopen. Tis wel raar, op Zil kreeg ik ook altijd wel reacties, maar dat is gewoon echt een leuk dressuurpaard. Ik had het met Kas echt nooit verwacht. T'is ook van een heel ander typen mensen. Eigenlijk veel leukere mensen Dressuur blijft toch een vrij vals wereldje
Had twee weken terug trouwens mn eerste wedstrijd met Kas, en toen ik de kantine in kwam lopen vroeg er meteen iemand; Wat moettie kosten?? Onbetaalbaar Ti's toch echt een beetje mijn baby
Spetterrr
Geplaatst: 01-02-11 22:40
Debbie waar rij je eigenlijk in Franeker? of ben ik daar nou over heen gelezen?
EngeltjeS
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-11 22:41
echt waar? Coooool! Jij word met Kas de "Edward Gal en Totilas!" uit Friesland!
Debbie
Geplaatst: 01-02-11 22:46
hahahahahah nou dat moet ik nog zien gebeuren Hij pakt het leuk op, maar het blijft natuurlijk een tuiger.