Peerke_ schreef:Alou zet je op de lijst Nog een beetje reclame maken in wat HK topics En dat heet buzz marketing JEUJpoedersuiker.
Peerke_ schreef:(als we de 50.000 halen, huren we het park gewoon af )Die zin is trouwens wel enthousiast
aah Sani ik zorg ook voor wat lekkers. m&m s ore some?ik geloof 50.000 man dat we moeten hebben haha! om het hele pard af te huren igg. ik ben echt een schijterd qua attracties aah verpester!
Veulen84 schreef:.. Okee, nu ben ik dus gesnapt op het nooit lezen van dat ding. (okee terug ontopic)ik lees hem ook nooit maar om dat het er in zou staan had ik dat hele ding gelezen... en pas in de laatste zin stond het.
Alou schreef:Veulen84 schreef:.. Okee, nu ben ik dus gesnapt op het nooit lezen van dat ding. (okee terug ontopic)ik lees hem ook nooit maar om dat het er in zou staan had ik dat hele ding gelezen... en pas in de laatste zin stond het. wel eens gehoord van globaal lezen
patatkraam schreef:ik lees hem ook nooit maar om dat het er in zou staan had ik dat hele ding gelezen... en pas in de laatste zin stond het. wel eens gehoord van globaal lezen [/quote]ja maar ik doe er niet aan zoals je heb gemerkt