Ik ken ze allemaal, ghehe, kom maar op Wel die VOOR Josje dan hahaa.
MaloLau
Geplaatst: 07-02-11 21:33
hahaha nee mag wel.. maar het middenstuk is verhard en zit volgens mij ook geen riem.. Heb een renaul megane
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-11 21:33
denk idd dat ie het een kwartier nadat we duitsland ingereden zijn weg valt.
kirsten: zijn er eventueel nog enkele die dan bij malolau in de auto kunnen en bij mij dan 1 persoon minder (het liefst heb ik niet heel de achterbank vol, indien mogelijk )
MaloLau
Geplaatst: 07-02-11 21:34
@marinimime : ik kan er 3 ruim kwijt! excl mij dan!:)
xjesssicaa
Mikkk schreef:
Ik ken ze allemaal, ghehe, kom maar op Wel die VOOR Josje dan hahaa.
haha daar ken ik sommige van
ponymeid1
Wanneer gaan we eigenlijk ? Op een zondag toch?
MiniLoe
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-11 21:35
oh das zat toch hihi, dan kan er bij mij 1tje minder? niet banketstaaf bedoelt maar als er dan toch 1 extra auto mee rijd vind ik dat prettiger
En 1 auto minder = minder benzinegeld, zo heb ik beredeneerd. Maar als jullie het echt niet zo willen maak ik wel een nieuwe. En de enige waarvoor je niet om zou moeten rijden Laura is Daphne, of de rest moet naar jou toe willen komen.
jah maar minimimarie wil liever ook 1 minder:) Of dat ze die ff meenemen naar de grens bij duitsland.. das voor jullie op de route en voor mij 5 min naar de route toe:P Jah sorry kirsten weet dat je je best doet!:D Maar 5 man in 1 auto terwijl ik niet rij.. geheid wagenziek:P
Hoe laat gaan we eingelijk ?? Weet nog niet 100% of ik mee ga aangezien ik die zaterdag een feest heb bij rotterdam van het werk en ik dus aardig laat thuis ben Verder vind ik de auto indeling prima..
@ Laura, ik ben ook wagenziek maar als je daarvoor medicijnen neemt is er toch niks aan de hand.
En qua ruimte, je zit toch in de gordel, dus of d'r nou iemand tussen je zit of niet. 1 auto meer is misschien fijner maar wel duurder, dus weet niet wat de rest wil..
@ Linda, we gaan wel op tijd weg, ik denk tegen half 9?
EllenRose
Geplaatst: 08-02-11 17:52
Ik weet niet of er ooit nog een gelegenheid als deze komt, maar misschien is het dan handig dat zoiets als wagenziekte van te voren wordt gemeld. Dan kan er rekening mee gehouden en loop je niet tegen problemen aan als deze
Half 9 vind ik wel prima, zeker niet later. Het is geloof ik best een eindje tuffen.
Laatst bijgewerkt door EllenRose op 08-02-11 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt