Kaitlyn schreef:En mijn verjaardag is een week na HE dus nog meer reden om te feesten En ik ben 2 weken vóór HE jarig dus nog meer reden!!!
Nou ik ging deze keer op HE volkomen nuchter zijn, had ik dat nog niet verteld?Dat vond ik wel een goed idee voor een keer eigenlijk
we drinken op Nel dr verjaardag *shotwe drinken op Daan dr verjardag *shotwe drinken op Kait dr verjaardag *shotdat zijn er al 3 meer dan eerst
Lobke_ schreef:Nou ik ging deze keer op HE volkomen nuchter zijn, had ik dat nog niet verteld?Dat vond ik wel een goed idee voor een keer eigenlijk Zeg dat maar heel vaak, dan ga je het uiteindelijk geloven
Iloon dat was juist het punt want nu geloven jullie me allemaal niet meer, ik wil zorgen dat ik dit keer een beetje normaal overkom
Lobke_ schreef: Iloon dat was juist het punt want nu geloven jullie me allemaal niet meer, ik wil zorgen dat ik dit keer een beetje normaal overkom Juist ja.
En bedankt he marlies Ik zou graag willen dat iedereen de oude ik vergeet en gewoon even de nieuwe ik van harte zou verwelkomen
Horse Event is gebombardeerd tot Zuip Event? Daan, dat is niet leuk zeg. Van mijn ouders mag het ook niet meer.
Hahah nou san die van jou hebben een excuus de mijne niet!Die kent jullie helemaal niet En nee iedereen dient geheel nuchter tezijn het hele weekend door
Wat was je nu weer van plan Ja dat zouden jullie ook kunnen doen, vind je het alleen niet erg dat ik in die tijd nog wel wat wil slapen
Sani schreef:Ojee, dat wordt wat.Daar ging mijn planEr roken gewoon ineens veel meer mensen. Heb eigenlijk wel trek in een sigaretje als je me begrijpt
Ik zet gewoon een aantal flessen alcohol buiten, dan als ik zeg ik heb trek in een sigaret ga ik dus mooi drinken zonder dat jullie weten dat ik drink.Maar ja nu verl*l ik mezelf
Ahaaaaa betrapt!!!!Maar nu ga ik dus wel op de uitkijk staan voor andere geheime plannetjes van jou natuurlijk