Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:48

Milan_lover schreef:
Even concreet, wie wil mij helpen, misschien 1 of 2 mensen, die de organisatie op willen zetten, dat we te benaderen zijn via PB voor mensen die willen helpen, dat het niet meer zo'n chaos is? :)

Ik graag, ik ben eigenlijk elke dag wel op Bokt te vinden!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:48

Milan_lover schreef:
Even concreet, wie wil mij helpen, misschien 1 of 2 mensen, die de organisatie op willen zetten, dat we te benaderen zijn via PB voor mensen die willen helpen, dat het niet meer zo'n chaos is? :)

Ik wil je wel helpen :)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:49

mii_jessy schreef:
Dat is niet zo handig :P
Zijn er al mensen die aangegeven hebben dat ze graag willen doen ?

Want het topic is een beetje een chaos zeg maar :Y)

Voor drenthe(als het in het dwingelderveld gedaan word) wil ik de route wel maken(15km?) en de stops wel regelen(2 stops?)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:49

Mooi wij drieën de organisatie opzetten?
Mensen die erg graag willen helpen en het ook zeker weten kunnen bij ons terecht oké?

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:50

Milan_lover schreef:
Mooi wij drieën de organisatie opzetten?
Mensen die erg graag willen helpen en het ook zeker weten kunnen bij ons terecht oké?

Ja we zullen ons best gaan doen :D

Milan_lover

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:50

Mooi, dan wordt het al veel duidelijker :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:51

Ik heb het aanmeldingstopic gelezen en dit topic voor een deel maar 30 blz is best veel om even door te lezen. Een paar dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk: Het is dus de bedoeling om een rit van ong. 30 km te rijden met 2 tot 3 stops tussendoor. Is het de bedoeling dat iedereen in dezelfde groep rijdt of zou je ook gewoon met zijn tweeën mogen? Wordt er gedacht aan regels om heen? Op welke manier wordt het geld dan op gehaald voor PR?

Zijn er al ideeën over de rit in Groningen? Als hij vanaf het militairterrein in Lauwersoog of een soort gelijk terrein gaat pas ik. Bij een bosachtige omgeving zonder km lange paden wil ik wel mee rijden.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:52

ik kan via Bokt zoveel helpen als ik kan ;)

Waar ligt Dwingerleveld?
Kan er ook een rit gerden worden van 10 km of iets minder :o :o :o

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:52

Dwingelderveld is ongeveer midden drenthe ;)
Er is verder nog niks duidelijk ;)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:53

Judith_ schreef:
Ik heb het aanmeldingstopic gelezen en dit topic voor een deel maar 30 blz is best veel om even door te lezen. Een paar dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk: Het is dus de bedoeling om een rit van ong. 30 km te rijden met 2 tot 3 stops tussendoor. Is het de bedoeling dat iedereen in dezelfde groep rijdt of zou je ook gewoon met zijn tweeën mogen? Wordt er gedacht aan regels om heen? Op welke manier wordt het geld dan op gehaald voor PR?

Zijn er al ideeën over de rit in Groningen? Als hij vanaf het militairterrein in Lauwersoog of een soort gelijk terrein gaat pas ik. Bij een bosachtige omgeving zonder km lange paden wil ik wel mee rijden.

We gaan alles zo snel mogelijk zo duidelijk maken als we kunnen, jullie horen hier snel meer over!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:54

Denk dat het idd ook slim is om binnenkort als alle organisator bekend zijn (en voor welke regio) om dan een apart topic te maken waarin we alles kunnen bespreken. Dit moet dan wel echt besloten zijn, dat niet alsnog anderen een bericht posten. Via pb/mail zou ook kunnen, maar ik denk dat we toch met best wat mensen nog zijn en dat is misschien te lastig via pb/mail

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:56

ZusJacobs, bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik mij onder voorbehoud vast op geef.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:57

Calanddra schreef:
Denk dat het idd ook slim is om binnenkort als alle organisator bekend zijn (en voor welke regio) om dan een apart topic te maken waarin we alles kunnen bespreken. Dit moet dan wel echt besloten zijn, dat niet alsnog anderen een bericht posten. Via pb/mail zou ook kunnen, maar ik denk dat we toch met best wat mensen nog zijn en dat is misschien te lastig via pb/mail

Via msn kun je groepsgesprekken doen.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:59

Dat is waar, maar dan moet wel iedereen online zijn lijkt mij. En denk dat we toch al zeker 2/3 man per regio nodig hebben, of iedereen tegelijkertijd online kan komen vraag ik me dan af :=

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:03

De rit staat gepland tussen april en mei.
Laatst bijgewerkt door ZusJacobs op 05-12-10 23:07, in het totaal 2 keer bewerkt

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:04

Calanddra schreef:
Dat is waar, maar dan moet wel iedereen online zijn lijkt mij. En denk dat we toch al zeker 2/3 man per regio nodig hebben, of iedereen tegelijkertijd online kan komen vraag ik me dan af :=

Nja, de hoofd organisatie zijn er niet zoveel uiteindelijk lijkt mij? Niet meer dan 5. Maar daar zijn we nog lang niet.. :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:06

Dat is waar, maar beslist dan enkel de hoofdorganisatie of ook de suborganisatoren?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:07

Ik zou namelijk ook best bij de hoofdorganisatie willen zitten :) maar weet niet hoevaak jullie dingen willen bespreken? Ik zit namelijk nu met stage en in de avonden werk/mijn paard, dus heb wel dagelijks tijd, maar niet altijd even lang :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:07

Is het wel de bedoeling dat de ritten in het weekend gereden worden?

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:08

Calanddra schreef:
Ik zou namelijk ook best bij de hoofdorganisatie willen zitten :) maar weet niet hoevaak jullie dingen willen bespreken? Ik zit namelijk nu met stage en in de avonden werk/mijn paard, dus heb wel dagelijks tijd, maar niet altijd even lang :)

Wij zijn nu geen hoofdorganisatie hoor, we regelen even een aantal dingen. Onderanderen het regelen van een organisatie :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:09

Ooow oke :D

met die datum, dat zal dan wel in één van die 2 weekenden worden of niet?

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:11

Ik hoor het graag als ik de route en stops nog ga/moet regelen voor het dwingelderveld(als dat doorgaat) wat dit is me net iets te wazig :+

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:11

De datum is eigenlijk begin mei
Het was de bedoeling rond de mei vakantie maar aangezien het niet leuk is om een rit voor pink ribbon te rijden rond de dodenherdenkingen ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:13

Is er ook een mogelijkheid om ergens een paard te huren op de locatie in Zuid-Holland ?
Zou graag mee rijden voor het goede doel, maar krijg me eigen merrie niet de trailer in. , al helemaal niet op de terug rit.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:15

Freya schreef:
Is er ook een mogelijkheid om ergens een paard te huren op de locatie in Zuid-Holland ?
Zou graag mee rijden voor het goede doel, maar krijg me eigen merrie niet de trailer in. , al helemaal niet op de terug rit.

Misschien is er een lieve bokker die toevallig 2 paarden heeft en er misschien 1 beschikbaar wil stellen?
En ik woon helaas niet in die buurt en weet dus ook niet of ze paarden verhuren..

Morgen gaan we even verder de organisatie enzo regelen!
Jullie horen dus als het goed is morgenavond zowiezo meer van ons :)