Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NooorMe schreef:Dit kreeg ik terug:
Beste Noor,
Het is inderdaad mogelijk om met een groep van 11 tot 14 personen een buitenrit te maken. In principe hebben wij de regel dat wij groepen groter dan 12 personen splitsen in 2 groepen omdat met zo’n grote groep veel verschillende paarden hebben en er dus wel wat meer risico ontstaat. Willen jullie absoluut graag met de hele groep, dan zouden we bijvoorbeeld 3 begeleiders mee kunnen laten gaan (bij 12 personen hebben wij altijd al 2 begeleiders).
Een hapje eten na de rit is mogelijk, de kosten daarvan zijn € 10,00 per persoon. De buitenrit kost € 19,00 per persoon per uur. En het is mogelijk om eigen paarden mee te brengen, dan kost het € 10,50 per persoon per uur.
Ik hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt ontvangen. Wanneer je een rit wilt bespreken (evt. met eten na de rit) dan kan je het best even bellen met 072-5092149. Wij kunnen dan direct in de agenda een rit voor jullie vastleggen.
Met vriendelijke groet,
Diana de Ruiter
Duinmanege van Poelenburgh
sinatjuhh schreef:wow hennie dat is erg veel! en als ik nog naar ehv moet reizen, dan wordt het voor mij nog duurder! dat meot ik toch echt goed over na denken, want ik heb echt weinig geld