als je niet meer kan haal je zelf dan ook even van de lijst af! anders huren we straks een paard te veel en dan draaien wij voor de kosten op!
Queelens
Geplaatst: 06-10-10 20:22
Echt super sorry maar ik denk dat ik het ook niet ga redden qua kosten M'n ouders zijn niet bereid mee te betalen en ik maak al superveel kosten voor mezelf
Ik hoop wel dat jullie nog 'n leuk, gezellig dagje hebben in ieder geval
Sorry, maar ik (en Claudia ook niet) ga dat écht niet redden met al die kosten... Ik kan gewoon geen geld aan mijn ouders vragen, die hebben zelf al genoeg geldzorgen. Ik wens jullie natuurlijk ook heel veel plezier! En hoop heel hard dat we de volgende keer iets gaan doen wat iets minder geld kost
kan die woelige stal dan niet dat ik eventueel mensen meeneem in de auto? 4 man past wel met proppen
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-10 12:12
maar waarom willen jullie ineens naar die Woelige stal? het is juist veel leuker als je met z'n 4en gaat om zonder begeleiding te gaan en qua afstand maakt het ook niet eens zoveel uit en die beveldere ofzo is ook op de veluwe of is die woelige stal echt in het nationale park?
er word niet gereden in het nationaal park Lisa daar mag je niet inkomen met een paard, maar je kan wel op de hoge veluwe, naar Mossel (waar ook wilde paarden lopen) en je komt héél veel herten tegen! ik ben een keer met een buitenrit 12 herten daar tegengekomen
Rennie89
Geplaatst: 07-10-10 12:33
oja, als je door het nationaal park wil rijden moet je extra betalen, moet je ook als je wil fietsen er door heen en weet niet of ze daar ruiterpaden hebbe
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-10 19:11
jaa ik weet dat je er wel in mag maar dat je dan idd extra moet betalen maar zullen we het maar gewoon op Manege Belvedere houden 2uurtjes? dan boek ik het morgen! en Nicole weet je zeker dat je met je eigen pony komt?
oke! dan boek ik voor 3 huurpaarden! we gaan vast niet 2 uur achter elkaar draven en galloperen hoor! af een toe lang stappen vind ik ook prima! kan je ook lekker kwekken enzo