Hoi Noor...ha ha, nee zoveel paarden hebben we inderdaad niet. We zijn maar een kleinschalige stal.Helaas, ook zijn de meeste paardjes die we hebben al verhuurd voor de zomer, veel succes met verder zoeken! Gr Anita
Ik moet me omkleden want ga zo naar de kapper. En dit dan? http://www.hetzwartewater.nl/ Weet niet of het gunstig gelegen is. Maarja, voor de buitenritten kijken Manege -> Lessen -> daar staat het ergens. En aan de foto's te zien hebben ze genoeg paarden xD.
En als je hun gaat mailen xD. of iemand anders. Geef ook even aan dat we allemaal ervaren zijn en dat we het na de zomervakantie willen doen. Want die vrouw van Stal Franke zei toch: Helaas, ook zijn de meeste paardjes die we hebben al verhuurd voor de zomer, veel succes met verder zoeken! Dus wel eff duidelijk maken dat we niet in de zomer gaan. Of valt begin september onder de zomer xD. naja, doei
maar dan denk ik daar: maar er staat nog meer op mn pinpas... nee ik vind het eigenlijk wel een leuk idee, dat kost zelf ook niets, kan net zo goed alleen even rondkijken. en de Divoza is ook vast blij met 16 paardenmeiden met geld
maar ik vind het echt een goed idee om nar een paardenshop te gaan met z'n allen? niet perse divoza, maar gewoon ergens gezellig. en dan kunnen we daarna ergens gezellig gaan zitten ofzo
jaah idd. buitenritten kosten nog geld ook. goed spullen ook maar dat hof je niet te kopen, daar kan je ook gewoon gezellig mee gaan. maar ik wil zowiezo nog een nieuw setje dus kan ik dan ook miss kopen