Hallo dames, als ik met de auto mag, wie rijden er dan met mij mee? Ik rij vanuit Nieuwegein (Utrecht). In ieder geval Marlous... Kees (me stiefvader) wil namelijk een wat strakker plan hebben want hij twijfelt nog heel erg. Hij zegt wel dat ik gewoon goed kan rijden, maar is bang dat als ik met veel meiden in de auto zit ga zitten kleppen en niet meer oplet en dat ik na die dag moe ben en dan te moe ben om terug te rijden. Nou ik weet van beide dingen dat het absoluut niet het geval is. Maar ik moet dus wel ff een strakker plan hebben om hem te overtuigen!
Nee idd, ik dacht idd ook aan simone, maar kees wil dan volgens mij niet dat ik dr op het station haal...maar dat kunnen we dan wel regelen. Maar ik heb het idee dat ik hem wel mee ga krijgen...
Geen idee, dat willen ze niet...me moeder zei net nog: kan ze dan niet gewoon met de tram hierheen komen....ik zo: nee dan kan ze net zo goed in een keer daarheen, das nog korter...
volgende week heb er zin in ik wil een tof paardje Rimano, Imani, Leize, maxima ofzo Wil alleen echt niet op Wanda of Pepsi Wanda vind ik echt een verschrikkelijk beest en pepsi klikt het niet zo goed mee ebn er ook afgevallen vorig jaar