Best veel nog, maar misschien kunnen we een mooie prijs maken als we een aantal paarden een paar keer huren? En Janet tuurlijk... jij mag op Banbay hoor! Krukje mee, want hij is erg gegroeid...
ja daarom zeg ik de prijzen vallen reuze mee alleen bij elkaar opgeteld is 90 euro wel veel ineens, maar ik hoef neit persee alle dagen te rijden ik vind het ook leuk om op de menwagen mee te gaan, maar als dat niet kan ga ik vind ik het ook prima, dat maakt me dan ook weer neit uit
Prijzen zijn niet hoog, maar zo bij elkaar vind ik t gewoon wat veel. Maargoed, heb wel even om te sparen
D_Travis
Geplaatst: 01-11-09 22:57
ik wel eens in dwingeloo hier dat was volgens mij voor 2 uur ook 20 euro, ik vind het best schappelijk hoor. Maar aangezien ik voor mezelf even op een rijtje wil zetten wat dat ongeveer gaat kosten en dan meot ik de benzine nog meerekenen het is meer vorrmezelf dat ik even langzaam aan wat geld op zij kan zetten voor die tijd
ja ik ben makkelijk hahaha
snowdon
Geplaatst: 01-11-09 22:58
meestal zo'n 30 euro per uur dacht ik
tsja het is wel een luxe ommet paard of met andermans paard op vakantie te gaan, daar staat soms wat geld tegenover. Om die reden heb ik eerdere keren o.a. besloten niet mee te gaan.
grid
Geplaatst: 01-11-09 22:59
Nee begeleiding wil ik ook niet wilde op vrijdag bij LOZ eigenlijk hard gillend omdraaien gelukkig was die van zaterdag fijner
Maar denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ze mij wel als volwaardige begeleiding ziet
Eva arme student Maaruh je kunt nu alvast beginnen te sparen en ik zal proberen wat te regelen en verdere kosten: Vrijdag avondeten: weer mac of friettent of pizza of chinees of of ?? ca 5-10 euro zaterdag picknick kleine bijdrage?? 5 euro of zo? BBQ zal denk zo'n 10 euro pp zijn Dus dan komt er nog ca 25 euro bij
Hopen dat Grid nog wat kan regelen met haar goede connecties daar Maarja, ze moeten natuurlijk ook ergens van leven. Maar in ieder geval dat er geen begeleiding mee hoeft.
Vrijdag zal niet zo'n lange rit worden (denk ik), dan is misschien een gecombineerde rij/wandelroute mogelijk. Goed voor de conditie Dan voor zaterdag proberen iedereen te paard te krijgen En voor zondag proberen iets met een of twee aanspanningen te regelen??
Grid slaat het drinken en ontbijt maar even over - Voor de boodschappen (inclusief eten/drinken/snoep/snacks, eventuele bijdrage hooi en attentie voor de eigenaren) zou ik zeker uitgaan van 40 euro pp. - dan heeft iedereen nog zijn/haar eigen reiskosten - en eventuele paardhuur
ik weet niet of dat ik dan vrijdags al kan komen, maar ik ga het proberen als de datums bekend zijn probeer ik direct vrij te plannen Ik plan zelf dus dat scheelt al een stuk maar ik moet wel rekening houden met bezetting haha
owja ontbijt haha
gaat vast helemaal goed komen hoor qua geld, nog tijd zat om te sparen
Chanel_
Geplaatst: 01-11-09 23:09
Paardenhuur vind ik wel meevallen hoor. Nog genoeg tijd om te sparen. Wie waren het nou die 2 paarden meenamen ?