ik zei toch dat ik een dombo was , ik haal jullie trouwens wel vaker doorelkaar.
Fidele
Geplaatst: 20-11-10 01:13
NEEEEEEEEE RR het is helemaal niet geregeld!!!!! Zoals ik al aangaf is het helemaal niet handig om eerst langs de A20 te gaan, dan ben ik meer dan 2,5 uur onderweg EN Ot en Belin moeten dan veeeeeeeel eerder bij mij zijn en dat kan niet want ik ben weg met Benthe
Ik ben nu bekaf en dus snel geirriteerd maar volgens mj had ik jullie gevraagd even mee te denken wat handig is, nu is het opeens mijn probleem Ik zie het morgen wel weer komt vast goed
RoughRebel
Geplaatst: 20-11-10 01:18
Huh? 2.5 uur?? Moordrecht is toch niet zover om?
Maar ik pik Djoeka wel op dan, ik bel haar morgen wel! Geen probleem, adem in, adem uit
Fidele
Geplaatst: 20-11-10 01:23
Ach nee, maar ik ben echt erg moe en voelde me er een beetje alleen voor staan.................tijd voor een goede nachtrust, vergadering was nogal k ut
Waar gaat Djoeka staan? Bj de Fun? Dan doe ik het wel zag er nogal tegenop!
Ik ga me extra knap maken zodat fidele helemaal opfleurt als ze mij ziet...ALS ze mij ziet... Ik ben gelukkig iets groterder dan pietsie
Hihihi ik ben heel groot en enorm, dus voel ik me dan weer de kamerolifant, zo hebben we allemaal wat!
monique4
Geplaatst: 20-11-10 15:03
En tonight is the night
Heb vanmorgen al stallen gemest, stink nu als een otter ga zo maar eens douchen, dan hoef ik de paarden straks alleen nog maar binnen te zetten en te voeren en dan op weg naar Martie en jullie.