Onee, goed dat je het zegt! Ik had net wat dingetjes bedacht, dus ik vul m nu maar in dan kan ik het ook niet meer vergeten.
ik ook gister lootjes getrokken voor het andere feest..heb gelukkig mijn schoonmoeder, lekker makkelijk
He jammer zeg Rianne! Nou, ik heb mijn eerste kadotje al geshopt.. Zag het vanmiddag liggen, voor een heeeeeeeeeeeel scherpe prijs.. Dus maar meegenomen! Binnekort op jacht voor de rest..
Ik weet nogsteeds niet wat ik moet maken ben zo slecht in het verzinnen...Als ik wat weet heb ik het zo in elkaar staan, maar verder
Toen ik vanmiddag het kado kocht kwam spontaan ineens een stuk voor het gedicht in me op.. Dus dat zal ik vanavond vast eens uit gaan werken..
Mijn lieve manneke is zo handig geweest om de email te verwijderen om het verlanglijstje in te vullen.. Dus zet ik mijn wensen wel hier neer Ik wil graag wat nieuwe borstels hebben.. Verder vind ik een chocolade letter ook erg lekker, liefst melk Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, hihi
traliedaliedoe niemand heeft iets gelezen Want ik heb op de verkeerde link zitten klikken namelijk die voor mezelf hij was al ingevult