Voor Merita, korte samenvatting: kim was ongerust dat ze id heksenketel heksenbrouwsels gaan geven, dus ik heb voorgesteld dat zij ne keer gaat voorproeven... en ze gaan dat dus doen ook Eerst 2 kandidaten, Femke & Isabelle, maar intussen al meerdere, die eerst dus es gaan proberen of het wel bokt-meeting waardig is (en dan hopen dat ze den 20 ste nog plek hebben vr 20 vrouwen)
Jah, ik ga alwéér moeten skippen.. Had kaarten besteld voor Equirience in Nederland, en das 21november.. Wat dus wil zeggen dat ik 20nov best niet uitga als ik smorgens om 7u in mijnen auto wil zitten.. Had echt niet meer op de datum gelet, grr..!
julie: maar uitgaan, je kan toch ook gewoon mee eten? er waren er de vorige keer nog wel die niet nog meegegaan zijn naar Sofie ofzo hoor! we zijn ook niet uitgegaan he gewoon gaan eten en daarna gaan napraten dus... je beslist zelf hoe laat je het maakt
lientjeds
Geplaatst: 20-10-09 15:29
ja Julie, ik moest dag nadien naar een trouwfeest, de vorige keer, dus k heb het ook niet reuzelaat gemaakt. Eerst aperitief rond 19u, etentje om half 8 en rond 23u de rekening gevraagd, er zijn er dan al nr huis gegaan, anderen zijn nog even meegeweest bij Sofie, nog anderen zijn daar langer blijven hangen.
Had ik ook al aan gedacht, mr rond 23u weg uit restaurant is voor mij pas een uur later thuis, aangezien we niet bij mijn deur afspreken... En dan moet ik sowieso alleen rijden, wat ik ook niet zo zie zitten omdat ik mijn baan totaal niet ken langs jullie kanten
jaaaa, zeker een alter ego van iemand lijk Isabelle van mij haha, wel Julie, zullen eens kijken wanneer gij en Sofie samen vrij zijn anders? Dan probeer ik mij aan te passen, kunnen we es samen eten inderdaad! Want ik kan mij wel het makkelijkste schikken naar jullie, met al mijn vrije tijd