gingen jij en carlijn nou wel of niet aar meeting?
Carlijn__
Geplaatst: 23-04-09 20:15
oke ik zit dus heel erg te twijfelen of ik mee ga of kom!
kijk ik ben uit flc heb dus zoiets ja dit is flc meeting en ik ben eruit dus is raar als ik mee ga. ik zit er niet meer bij dus vind zelf dat ik dan ook eig niet mee kan na de meeting
en weet niet of ik 2 nachten volhou!! (i.v.m me ziekte) ik zit dus erg in dubioo
nu wil ik graag dat iedereen (die meegaat) of via pb of hier 200% eerlijk zegt wat die vind dus of dat ik mee mag of niet. en dan vraag ik echt EERLIJK te zijn dus ook zeggen als je vind dat ik het niet kan maken of welke reden dan ook.
WEES EERLIJK!
ik hoor het wel van jullie!
xLonneke
Geplaatst: 23-04-09 20:17
Carlijn, doe dan een nachtje dat je bij Leo slaapt, en dan die dag erna alleen bij de meeting komt als je 2 nachten niet volhoudt?
Ik vind eigelijk dat je 2nachten moet doen, en dus vind ik dat je moet komen, maar je moet zelf wten
ja of dat er dus nog iemand een kaartje overheeft voor marije? Van 12.50 zodat die bijv. vandaag/maandag op de post kan en dan hopelijk gewoon vrijdag er is? ^^
maar daphne en ik gaan dat op vrijdag halen dus dan zetten we het óf in het topic of hebben jullie liever sms als dat makkelijk is ? want als julie dat willen moeten degene waarvan ik het nummer nog niet heb die even pben