ik heb deze vakantie ook een strandrit gemaakt op manege grol. zelf vond ik de rit zelf wel leuk (al zat ik op een pony terwijl ik een paard had gereserveerd en duidelijk te grott was) ook stukken in rengalop enz... Alleen op stal vond ik het vrij slecht geregeld er was namelijk door een grote groep gereserveerd maar er waren te weinig paarden en pony's. we moesten dus wachten op de vorige groep waarna de paarden meteen aan ons werden meegegeven...
de dieren waren ook bijna allemaal te dun en stonden half opgezadelt te wachten in stands of krappe boxen(de paarden die er dus al wel waren).
ik vond het dus allemaal niet zo prettig geregelt, het ging alleen om het geld en niet het welzijn van de dieren in mijn ogen...
oeps xD zal het gelijk even doen, moet die nodig weer eens bijwerken haha
Britt_Sisi
Geplaatst: 08-05-09 15:12
ff ontopic meide @ lissisanne, dat zullen wij dan wel zien, veel mensen kraken het af,maar sommige van hier zijn er al wel geweest, die zeiden dat t wel mee viel.. naja we zullen zien
nah het is inderdaad chaos en over de stallen ben ik ook niet heel erg te spreken, maar het is wel tof daar, ze hebben er echt leuke paarden lopen en de omgeving is zo mooi
Gipsylover
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-09 17:00
Let op: Onze rit is van 3 uur tot 6 uur !
_Patriciaa
Geplaatst: 09-05-09 08:22
Hoi allemaal!
Britt gaf me de link van dit topic, en het lijkt me eigenlijk wel super leuk om ook mee te gaan!! als er nog plek is tenminste ;p Jullie gaan 14 Juni?