Ik kan nog makkelijk op een pooowwniiieee ben niet zo groot!!Raagje was ook een pooowwnnieee dus daar heb ik tot september nog meer gereden... DussZzz
ja zullen we dan naar manege waarland? daar hebben ze zo'n hele groep van die kleine witte poownies die allemaal familie van elkander zijn
nee joh,, je hebt ook gewoon EEEEE POOOOWWNNIIIEESSS,,en dat zijn volgens vastgestelde regels nog steeds pooowwwnniiess
ecyoj schreef:Hoe ik t voor me zie?gewoon 15 (of wat) meiden op een ponyMet zn 15en op een pony?! Maar bedoel je een buitenrit, of een weekend weg of wat prc?!En niet iedereen kan natuurlijk op een pony..
0maris0 schreef:Maar bedoel je een buitenrit, of een weekend weg of wat prc?!En niet iedereen kan natuurlijk op een pony..
nou t was eigenlijk maar een grapjemaar een buitenrit is ook leuk jamaar we moeten eigenlijk niet elke keer van plan veranderen denk
oh ik dacht een idee voor een meeting na de meeting Bij ons op stal staat een hafje en een friesje die denk ik HEEL erg graag mee willen; De opoe's haha!
zijn heel oud en heel af en toe rij ik er wel eens mee omdat ze anders zo wegkwijnen maar het zijn wel absolute toppers en ze verdienen dat wel