Ik heb het ook enorm naar m'n zin gehad gister! Was erg gezellig! En we hebben het getroffen met het weer. Ik heb nog niet naar m'n foto's gekeken, dat ga ik morgen doen.
Nou goed, dan zal ik maar een berichtje plaatsen namens mijn stalgenootjes die mee hebben gedaan aan de shoot en mezelf uiteraard.
Wij vonden het heel gezellig afgelopen zondag, en hopen dat jullie veel hebben geleerd van de shoot.
Nu is het zo dat wij zelf ook redelijk wat tijd in jullie cursus hebben gestopt; schoon maken, tuig vetten, invlechten, model staan uiteraard, best een poosje gewacht en vele waren te laat voor afspraken die ze daarna hadden omdat het allemaal redelijk uitliep.
We snappen dat jullie het druk hebben en veel na moeten bewerken. Maar Karen(fries) en ik hebben pas van 1 iemand een mailtje gehad met foto's, en de rest nog van niemand. Wij zouden het wel erg fijn vinden als wij ergens deze week ook van jullie resultaten kunnen genieten.
Didoo, geef de mensen nog wat tijd. Ik heb helaas van de zwarte geen foto's waarvan ik zeg.. die is goed. Wil er best een paar doorsturen maar verwacht geen wonderen. Van Po ben ik wel redelijk tevreden en die van Femke (bruin paard) maar een paar. Ook het bewerken vergt tijd en hebben de meeste zoals ik iig, snel de beste uitgezocht en vlug wat bewerkt om die 's avonds al te laten zien maar moet de rest nog gedaan worden.
Ik heb er ook bijgezet dat ik snap dat het tijd kost om te bewerken
Ivonka
Geplaatst: 31-03-09 23:07
Didoo schreef:
[b] Maar Karen(fries) en ik hebben pas van 1 iemand een mailtje gehad met foto's, en de rest nog van niemand.
Ja maar dit komt dan een beetje pusherig over
Junip
Geplaatst: 31-03-09 23:09
Daarbij zijn wij blij met alle foto's van onze pony's, dus ook de minder gelukte, worden we gelukkig van
Ivonka, pusherig was het absoluut niet bedoeld, ik heb het geprobeerd zo netjes mogelijk te verwoorden. Probeer alleen te zeggen dat wij er ook redelijk wat tijd en energie in hebben gestopt en uiteraard heel nieuwschierig naar resultaten zijn.