Het was heel leuk gister! Vond wel jammer dat ik eerder weg moest Thuis bleek mn broer er ook te zijn Dus het gezin was bijna weer compleet Op vaders na.... Hoeveel afl. hebben jullie nog gekeken?
oooh ok, nou ja maakt dan toch ook niet uit. Ben ook erg benieuwd naar aflevering 16, ik kijk het nu niet eens op tv, wil ze allemaal achter elkaar gaan kijken.
Nope ik heb er al een heleboel niet gezien, ik wil echt ervoor zitten en ze allemaal achter elkaar kijken. Mijn moeder heeft ze allemaal opgenomen, die moet ik nog op dvd zetten en dan lekker kijken. Heb ze nou gezien tot Coraline verdween zeg maar, dat ze is neergestoken en de aflevering erna is ze ineens foetsie. Daarna niet meer.
De volgende keer ga ik me alleen niet meer bezig houden met dvd's
@Bellatrix, net een stukje van Twilight opgezet, goede kwaliteit, ga vanavond verder kijken.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 26-01-09 19:47
C_arola schreef:
Ik heb niks te klagen, vond het erg gezellig!
Ikke ook!
Bellatrix schreef:
Wij gedroegen ons toch netjes?
Abosluut (toch, Carola???). Het is alleen te hopen dat Amethyst niet te veel last heeft gehad van onze "voorspellende" gesprekjes En aangezien Rockwitch ze dus ook nog niet gezien heeft...... moeten we daar misschien nog een beetje op oefenen?
Heeft iemand toevallig Wanted al gezien? Met Angelina?
Unseen
Geplaatst: 27-01-09 00:32
Bellatrix schreef:
En ik was ook helemaal niet bijdehand.
Heeft iemand toevallig Wanted al gezien? Met Angelina?
Met James. Toch?
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 27-01-09 01:18
Nee, jij was helemaal niet bijdehand hoor Bella Ik moest wel wennen aan iemand die bijdehand is. Normaal gesproken vinden vrienden en familie mij bijdehand Wanted is een ontzettend goede film! Echte aanrader