Mn ouders hadden al een tijdje deze plannen, vandaar dat ik niet eerder reageerde..
Maar toen mn ouders hoorde van deze meeting en ik met ze ging overleggen hebben ze het weekendje Londen (jaja ) omgezet naar een weekje Egypte ( ) van 8 november t/m 14 november en kan ik er dus niet bij zijn. Egypte is natuurlijk hartstikke gaaf, lekker bruinbakken voor een weekje, maar dat ze het dan zo sneaky doen zodat ik jullie niet kan meeten vind ik wel erg flauw...
Hihi, jullie kunnen ook met z'n allen een weekendje naar Egypte komen? Ik vind het ook wel erg flauw, in plaats van dat ze het dan gewoon even zeggen... daar had ik het dan niet bij laten zitten, maar oke
Ik ga ook zeker mee, en ervan genieten Maar dat ze dan op deze manier laten merken dat ik niet naar de meetings mag/dat ze liever niet hebben dat ik naar de meetings ga vind ik een beetje apart..?
Ilona had het er inderdaad over Ik heb er al tig keer over gepraat met mn ouders, elke keer weer hetzelfde over drank, leeftijdsverschil enz. Maar dan lijkt het opgelost, en dan is het de volgende meeting weer zo'n probleem Nouja, ik heb ze een weekendje weg gegeven met z'n tweetjes, en ze gaan het nog overleggen, maar als het goed is mogen jullie dan hier komen Een probleempje, dat zit dan heel dicht op het weekendje weg, waarschijnlijk eind november/begin december.
Het lijkt me leuk om dan te komen alleen hangt het wel af van de datum aangezien mijn vriend begin december jarig is en het in het weekend gevierd word.
Mijn vader is 11 december jarig, dus dan gaan ze sowieso niet weg (2e weekend van december). Oh, haha, nu zie ik dat het dat 1e weekend Sinterklaas is, dat wordt hem dus ook niet. Dan zal het wel eind november worden, maar mn ouders kennende wordt het begin van het nieuwe jaar
Vind dat we het nog even duidelijk in het HK topic moeten melden, met koeieletters. Mays, Bente en nog een paar hebben nog niet gereageerd namelijk. En even uitzoeken wat het totaalbedrag p.p gaat worden met deze aantal mensen.