die jonkjes in plaats van dat se ons irrriteren..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die jonkjes in plaats van dat se ons irrriteren..
Mariiska schreef:@ Annemarie.. ik hoop dat je priscilla een beetje aardig vind.. anders verzuipen jullie elkaar straks nog![]()
en dan als ze me bijt laat ik los
Pascalleee schreef:Mariiska schreef:@ Annemarie.. ik hoop dat je priscilla een beetje aardig vind.. anders verzuipen jullie elkaar straks nog![]()
ik ben ook goed in verzuipen ik druk me zusje altijd onder..en dan als ze me bijt laat ik los
Ik vind dat echt doodeng als iemand mij onder water duwt
Ldinalover schreef:Priscilla? die ging toch niet meer mee?
Of zit ik nou verkeerd?
@ mariska voor mij hoef je niet bang te wezen zolang je me maar niet irriteerd maar dat doe je vast niet
Ldinalover schreef:irritante jongens zijn leuk! Hahah die ga ik altijd irriteren
en bedreigen als ik met m'n nicht en m'n 2 nichtjes van 12 ga zwemmen.
Gaat het zo van : Als je nog 1 x aan m'n nichtje zit dann....![]()
) geslagen op zijn hoofd
die jongens zo uitlachen en toen ben ik eruit gegaan.
Pascalleee schreef:doegg klaas@ mariska voor mij hoef je niet bang te wezen zolang je me maar niet irriteerd maar dat doe je vast niet
Priscilla zal ik maar geen vooroordelen over zeggen omdat ik haar natuurlijk nog niet in het echt heb gesproken
Pascalleee schreef:doegg klaas@ mariska voor mij hoef je niet bang te wezen zolang je me maar niet irriteerd maar dat doe je vast niet
[/quote]
pak mensen van je eigen leeftijd 
Ik zwom vroeger altijd in Tijnje en daar was altijd zo'n vriendengroepje
En ik was dan het kindje van iedereen
dat waren nog leuke tijden
Bokkiej schreef:WhahaIk zwom vroeger altijd in Tijnje en daar was altijd zo'n vriendengroepje
En ik was dan het kindje van iedereen
dat waren nog leuke tijden
dan ben je vroeg moeder
Hij stond daar knalrood te worden!