Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Weetje wat ik wel zou willen, als ik het materiaal ervoor had dan he, Bij een slachting zijn, en dan zo'n een hersentest en gevoelstest doen, met behulp van magnetishe dingen enzo, waar ze ook dierproefen mee doen..
lijkt me interesant te zien hoe de hartslag van een paard blijft vanaf binnenkomst, en hoesnel dat wegzakt, en de gevoelsgrenzen enzo.
Jolliegirl schreef:Weetje wat ik wel zou willen, als ik het materiaal ervoor had dan he, Bij een slachting zijn, en dan zo'n een hersentest en gevoelstest doen, met behulp van magnetishe dingen enzo, waar ze ook dierproefen mee doen..
lijkt me interesant te zien hoe de hartslag van een paard blijft vanaf binnenkomst, en hoesnel dat wegzakt, en de gevoelsgrenzen enzo.
Jolliegirl schreef:Ik zal er eens naar gaan vragen of er een mogenlijkheid is dit evt in de toekomst op een excursie eens te doen.
Vind v. veen het niet erg om nog meer excursies te laten komen? of vinden ze het wel leuk?
Citaat:Vind v. veen het niet erg om nog meer excursies te laten komen? of vinden ze het wel leuk?
JoyCiej007 schreef:volgens mij is het klinklare onzin dat ze na de pin, zonder het steken, weer 'wakker' kunnen worden. Ze blijven dan natuurlijk nog een tijdje alleen hersendood ipv. klinisch dood, maar die pin richt al zoveel schade aan, dat ze niet meer 'levend' worden hoor.
tenminste, die theorie lijkt mij zééér sterk.
majijke schreef:T.eeeering... dat lammetje...![]()
![]()