Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frankiej schreef:ik dacht al gisteravond toen je naar buiten kwam, wat blinkt daar nou toch? M'n ogen deden er ff zeer van
frankiej schreef:eeey mensen ff een heel negatief bericht:
ik hoorde zojuist dat Ad van Bladel afgelopen week gestorven is aan slokdarmkanker. Heeft iemand hier ook wat over gehoord? T was wel even schrikken!
frankiej schreef:eeey mensen ff een heel negatief bericht:
ik hoorde zojuist dat Ad van Bladel afgelopen week gestorven is aan slokdarmkanker. Heeft iemand hier ook wat over gehoord? T was wel even schrikken!
LiNdA1986 schreef:frankiej schreef:eeey mensen ff een heel negatief bericht:
Jezus, dat is nogal wat dan!
Ik vond het ook al vreemd dat ik van de week een meid aan de telefoon kreeg, maar nou begrijp ik het.
Hoe gaat het nu verder met de manege enzo?
russel schreef:Volgens mij is hij nog niet gestorven, maar hij lag wel op de intensive care met veel morfine, maar het kan best wel hoor dat hij inmiddels is overleden. Ik kan jullie niet vertellen het verder met de manege gaat, dat is volgens mij ook nog niet helemaal duidelijk en geregeld. De arme man heeft geen geluk gehad, als jonge vent bij het duiken zijn rug gebroken en nu zo jong al kanker.
De amazone die daar zijn handelspaarden rijdt zal wel meer weten en wellicht momenteel het een en ander daar regelen. Overigens een hele aardige meid.
Sorriso schreef:frankiej schreef:ik dacht al gisteravond toen je naar buiten kwam, wat blinkt daar nou toch? M'n ogen deden er ff zeer van
Hahahaha jahoor, zag je dat zo in het donker, zo zonder licht?