Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Handig die lijstjes zo weet ik ook meteen wat ik nodig heb
zal ook wel een berg zijn, gelukkig station en maar 1 paard
ben ik niet gewend
krijgt ineens ingeving* hij moet niet té veel rijden dan kan ie wel mijn werkauto pakken mag tot 500 km in jaar privé rijden
en heb er nog maar paar km van gebruikt (en verwacht t komende tijd niet nodig te hebben) dus dan moet dat best kunnen!!
of heb ik dat verkeerd onthouden ?? portable ding kan natuurlijk ook 
siet zou dus laptop meenemen
) gewoon op. En daar heeft ik niet zoveel zin in.
Houd haar tot die tijd wel aan het krachtvoer, die conditie een beetje oppimpen 

) en rijschoenen

Moet ik alleen dit keer níet de cakevorm vergeten 
Berdien jessy en jezelf natuurlijk mee --> moet er wel meteen aan denken dat op stal iemand een dus een keer met lege trailer naar wedstrijd (of was het clubles ?!) zijn gereden
binnenkort maar eens rest betalen
*
DAt merk je toch ook gewoon qua gewicht en zo wat er achter de auto hangt?
Kan mezelf wel een zadel opgooien, maar ik heb niet zo'n conditie als zij dat heeft
maar dochterlief had het nog best snel door zo van: ik heb niks ingeladen 
ja gaan we rondje op berdien
Jaja, met z'n allen op Berdien, en ik maar rondscheuren door dat mulle zand. Dacht het niet

Dan sta je suf te kijken

afgezien van afgelopen weekend (denk dat bevroren wei ff niet fijn voor der was
) gaat het nog steeds súper goed
maar had bedacht dat ik dan eventueel (als ik dus denk dat t anders teveel wordt) wellicht na de lunch gewoon rustig alvast richting stal zou kunnen gaan
of ik moet iemand op stal zo gek krijgen om paard uit te lenen 
Aangezien mijn paps mij en Jessie naar Loon op Zand rijdt, hopt m'n moeder ook in de auto en maken zij er ook een weekendje uit van, zij gaan aan de Duinen in een bungalow zitten ofzo

Heb dr zin in!
Berdien meteen leuk uitje voor je ouders
da's natuurlijk niet zo handig ...
dat je ouders er ook gelijk een weekeindje van maken
stiekum toch wel jammer dat zwolle zo ver weg licht anders hadden we mischien met 1 trailer kunnen gaan dat had weer gescheeld in de kosten