WiskyBokjes schreef:is het handig om een touwhalster mee te nemen?
altijd makkelijk ik heb een rijhalster dus ik heb er eentje om al tijdens het rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
biancailona schreef:contactpersoon heeft nog vakantie komt morgen terug, belde hem op vakantie adres oeps, maar hij zei dat regelen we welivm stalling
dus komt goed anders naast elkaar op een rijtje
Hilde_q schreef:nee daarom en ik ken de boxen daar en de pony boxen zijn niet heel groot
biancailona schreef:er was ook iets te doen zondag op de manege vandaar hij zat iets krap in de stalling er komen namelijk al mensen zaterdags, dat wist ik van de vorige keer, maar hij zei we regelen wel wat, aangezien het vreemde paarden zijn van elkaar kunnen ze niet allemaal met zijn tweetjes in de stalkijk sjors en roos kennen elkaar ik weet niet hoe de rest reageert met iemand samen staan
in 1 box
Girlgamer schreef:WiskyBokjes schreef:is het handig om een touwhalster mee te nemen?
Lijkt mij niet, want daar kan je hem niet aan vastzetten. Wel misschien voor even als je erbij blijft.
Nettieejj schreef:en grootte voor de box maakt voor Jimmy niet uit! Zolang hij maar in zn eentje staat, is alles goed!
Nettieejj schreef:en grootte voor de box maakt voor Jimmy niet uit! Zolang hij maar in zn eentje staat, is alles goed!
Nettieejj schreef:Haha, beide gelijken Jimmy is een wannabe hengst
WiskyBokjes schreef:Als Wisky maar niet bij een hengst komt te staan dan is alles denk ik wel bestmaar ze is wel een echte bitch