Zo is het Neon, volgende meeting mag jij de datum regelen (zo hebben we deze keer merel en de nieuwelingen mee laten wegen) Echt iedereen bij elkaar krijgen lukt toch nooit. (ben benieuwd hoeveel er nu uiteindelijk komen, dat wordt druk in het atelier )
maseike: Wel de bankpas en niet met mannetje.. dat ie dat vertrouwd zeg, ben jij vast altijd heel erg braaf
Ik meld me ook even!!! ik ga ook mee de dertigste! wie wil carpoolen moet ff pb ik rij over hoogenveen, zwolle, shertogensbosch en alles ertussen enzo...
Ik wacht nog even met definitief antwoord te geven of ik er zal zijn... Even afwachten hoe mijn vader zijn arm het verder doet, en kijken of hij al het werk geregeld krijgt thuis...
hoi hoi ik ben denk ik ook van de partij gezellig hoor! ik kom uit de richting van zeeland (provincie) dus als er nog iemand vanuit die kant mee wil rijden.
Dat gaat hard, dat zijn er al 6 minder! Zal de rest die nog niet geantwoord heeft weer eens benaderen. Hopelijk kunnen de meeste daarvan wel, anders wordt het maar een bescheiden meetinkje (nog steeds gezellig! Maar wel leuk als er zo veel mogelijk komen natuurlijk)
meld me ook maar weer eens een keer, wij kunnen helaas ook niet komen.... wel jammer maar we zijn dan net terug van vakantie en aangezien ik nog steeds loop te sukkelen met mijn rug wil ik het toch echt rustig aan gaan doen want anders kan ik straks nooit meer op n paard stappen en dat is nou net niet de bedoeling.... Sorry!!!
BTW: als er nog n 3e meeting komt willen we wel van de partij zijn hoor
6 mensen vast, 5 mensen weten het pas dichter bij de datum en er zijn er nog 8 die het nog niet hebben doorgegeven. Het zouden er dus nog 19 kunnen worden, maar het kunnen er ook 6 blijven. Ik wil deze week nog van iedereen weten wat ze doen, ga nog een rondje pb's sturen. Als het er niet meer worden: Wat mij betreft is een klein groepje ook gezellig, maar misschien zeggen jullie wel liever uitstellen tot er meer komen?