Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
klien schreef:Trouwens, deel 1 van mijn droom was ook niet leukDaar was ik duidelijk nog bezig met verwerken van mijn avond
MissJ moest en zou tegen mij aan kruipen tijdens de meeting. Ze had het zo koudHoop ellende en gesleep met die stomme luchtbedjes. Die van mij veel lager dan haar matras, waardoor het een gestuntel gaf van je welste. Iedereen wakker uiteraard! Maar goed, eindelijk lagen we en konden we weer gaan slapen. Maar Djee viel in slaap en snurkte zo ongelovelijk hard dat ik nooit meer in slaap viel en uiteindelijk ijskoud werd. Daarna hield de droom op. Maar ik heb besloten om in de trailer te gaan liggen
klien schreef:Wij sliepen met wedstrijden vroeger bij de 4-spannen altijd in de vrachtwagen. Stro aan een kant, matrassen erop en lekker met 4 of 5 man naast elkaar liggen stinken
Ongezellig Jet dat je niet blijft slapen, maar ik begrijp nu wel waarom
Levy schreef:Ten eerste ben ik vlak daarvoor jarig, ten tweede durf ik toch niet op mijn knol.
Misschien dat ik wel even kom buurten, maar ik blijf niet slapen en neem ook geen paard mee.
SuuS1981 schreef:Oh en schrap mij ook maar weer van de lijst!! Ik kom niet met paard in ieder geval. Zonda 15 april zijn er wedstrijden o pstal en die wil ik niet missen.
Denk wel dat ik langskom zaterdag ofzo... maar verer niet
SAKKIA schreef:IK kan alleen maar zondags komen en dan nog hangt het een beetje van Djee af want ik wil niet erg graag dat hele stuk alleen rijden