leonietje schreef:![]()
Springt van je paard, trekt kleding aan......okey dan is Jacolien denk ik al aan de andere kant van het land.
![]()
Oooh herkenbaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonietje schreef:![]()
Springt van je paard, trekt kleding aan......okey dan is Jacolien denk ik al aan de andere kant van het land.
![]()
xsiroccox schreef:leonietje schreef:![]()
![]()
Oooh herkenbaar, dat is wel een geruststelling...
Maar we mogen die spelletjes wel in een goed omheinde omgeving doen, anders moeten we allemaal achter onze peerdjes aan hobbelen!!!
IndianaJones schreef:Peet...we zetten overal keukentrapjes neer voor ons clubje "dikkie diks"![]()
![]()
![]()
![]()
karuna schreef:Ik heb nog 2 goede opstapjes gebruik ik ook voor op connor t ehijsen.
En nog een hele hoop spelletjes met paarden te weet, heb het als wedtsrijdvorm gedaanv roeger is leuk.
Komt vokgende week met eigen pc wel weer tikt wat gemakkeloijekr
peetenwallie schreef:maar die paardenstoeltjesdans is een must hoor!!!!!!dan hoef je ook niet van je paardje af... en nog leuk ook. We zijn geen 12 meer hahaahahahaha
tinkersjakie schreef:He Cindy paardenstoelendans kan ook zo als ze bij nieboer deden. Balken op de grond en daar overheen staan, elke keer een balk minder en persoon minder hahahaha
Volgens mij heb je ook een boek met paardenspellen of vergis ik me nu?!?
xsiroccox schreef:tinkersjakie schreef:He Cindy paardenstoelendans kan ook zo als ze bij nieboer deden. Balken op de grond en daar overheen staan, elke keer een balk minder en persoon minder hahahaha
Volgens mij heb je ook een boek met paardenspellen of vergis ik me nu?!?
Kijk Bonte, stoelendans op deze manier. Dan hoef je niet van je paard af
Bonte schreef:Koekhappen op je paard en niet je paard laten happen
viv1982 schreef:voordat ik bij die koek kan heeft Bob m al opgegeten en dan het liefst niet een plakje, maar gelijk de hele koek...
wel leuk al die spelletjes en krijg zo langzaamaan het idee dat ik de enige ben die snel kan op- en afstijgen, hihi.
Cheveyo schreef:- zaklopen!!!!!!!!!!!!!!!!