[nog een paar plekjes] Bokt veluwe vakantie!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mossel

Re: [nog een paar plekjes] Bokt veluwe vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:55

penny ?? echt leivig dat ik mee mag rijden cin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:57

ja penny ja Ja
en tuurlijk magt je meerijden, ga je toch niet met de trein laten gaan terwijl je heel dichtbij woond? Tong uitsteken

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:04

Yeah, ik rijd ook mee. Haha!

Waarom is het trouwens een probleem als ze dan 16 is. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn als er dan een jonger iemand mee is, ik bedoel, dan is het voor iedereen leuk. Ik weet wel dat ik er niet te veel over mag oordelen omdat ik de jongste van het stel ben, maar ik vind wel dat ze mee mag. Mits die Krisjj ofzo, dan niet mee gaat. Lachen

Dan vind ik het juist wel gezellig dat er iemand een beetje van mijn leeftijd meegaat. Want ik ben tegen die tijd bijna 15.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:06

mij maakt l;eeftij niet zoveel uit hoor, zodra ik maar geen enkel verantwoording heb op de minder jarige Knipoog

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:30

Cinnepin schreef:
ja penny ja Ja
en tuurlijk magt je meerijden, ga je toch niet met de trein laten gaan terwijl je heel dichtbij woond? Tong uitsteken

Haha zou kunnen toch Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:32

neee joh

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 21:20

Picassox schreef:

Waarom is het trouwens een probleem als ze dan 16 is. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn als er dan een jonger iemand mee is, ik bedoel, dan is het voor iedereen leuk. Ik weet wel dat ik er niet te veel over mag oordelen omdat ik de jongste van het stel ben, maar ik vind wel dat ze mee mag. Mits die Krisjj ofzo, dan niet mee gaat. Lachen

Dan vind ik het juist wel gezellig dat er iemand een beetje van mijn leeftijd meegaat. Want ik ben tegen die tijd bijna 15.

Ik snap je.
Maar ik ben er TOTAAL niet van gediend dat totaal onbekende mensen gaan gillen; IK GA MEE!
Terwijl er hier toch wel het een en ander overlegd moet worden voor we met elkaar op vakantie gaan.
Hou daar persoonlijk niet zo van. Voor mij heeft ze t nu al verbruikt. (en ja, laat ik dan maar een kreng zijn, so be it)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 21:27

Hmm Krisjje gaat helaas niet mee, die heeft al 2 vakanties gepland.
Dus er is nog een plekkie vrij..

krisjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:32

Ja sorry ik ga niet mee. Had het natuurlijk wel erg leuk gevonden!! Maar het komt niet zo uit met de andere vakantie's.
Hopelijk vinden jullie nog een ander!!

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:46

Mietje: sorry al ik er zo ineens bovenop sprong Bloos was dan niet de bedoeling maar ik wist ook niet helemaal hoe het allemaal zat ik zit namelijk int topic utrechtse heuvelrug en daar kwam die vraag dus wie er ook mee zou willen omdat er nog een plaatsje was dus vandaar Bloos Clown en Picassox: lijkt me ook gezellig hoor Ja maar ik hoor wel hoe of wat, of ik mee kan en voor mij is het ook nog niet zeker ivm ouders die nog even aan het denken zijn ik hoor het wel van jullie Knipoog iedereen moet het er natuurlijk wel mee eens zijn Lachen

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:57

Picassox schreef:

Het is een probleem dat ze 16 is omdat we eigenlijk géén uitzonderingen zouden maken op onze leeftijdsgrens. Eigenlijk (en nu ga ik ff een bitchy opmerking maken) heb jij niks te willen of er iemand van die leeftijd meegaat.. Je wist zelf van tevoren dat er vrijwel alleen maar mensen mee zouden gaan van 17+. Dus eigenlijk, om het maar even hard te zeggen ( Bloos ), moet jij het regelen vooral aan Mietje overlaten Knipoog

Edit; lees het ff na en het klinkt wel heel onvriendelijk Nagelbijten / Gniffelen Sorry, niet aanvallend bedoeld ofzo..
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 28-02-07 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 23:03

Nou, het regelen wie er mee gaan zullen we wel met z'n allen moeten doen denk ik..
Het liefst heb ik ook een ouder iemand mee.. Maargoed.. Als die er niet is..

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:07

ja, en als iemand mijn paard mee wil nemen zal die denk ik zelf voor vervoer moeten zorgen Lachen verder heb ik er geen problemen mee. Wie er meegaat wil ik me verder niet zoveel mee bemoeien. Het liefst een ouder iemand, maar als die er niet zijn lijkt een jonger iemand me een goed alternatief.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:22

Mij maakr het verder geen moer uit, opzich hebben jullie natuurlijkwel gelijk met de leeftijds grens ben ik het echt mee eens maar als dat een alternatief zou zijn waarom niet voor een persoon betalen die er niet is is ook niet alles

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:42

ik laat het beslissen aan jullie over Knipoog ik hoor wel of ik mee kan/mag want het is nu nog niet helemaal duidelijk voor mij nu dus hoor het wel Lachen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 00:07

natuurlijk heb ik ook het liefste wat oudere mensen mee Ja maar als die er zijn en er gaat een jonger iemand mee maakt me niks uit, zolang ouders van hen mij niet als verantwoordelijke zien omdat ik de 18 al gepasseerd ben

amsolusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 09:57

nee dat zoiezo niet. we gaan geen oppas spelen. Verder voor mij geen probleem.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 10:00

Niemand gaat hier enk ik oppas spelen dan is het geen vakantie meer, dan is het babysitten Vork

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:46

Van mij mag je mee love_lantje, maar vertel je ouders even HEEL duidelijk dat het op eigen risico is, en dat niemand anders van ons de verantwoording over jou neemt als er iets gebeurd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:56

Houd iedereen er ook ff rekening mee dat de boel allemaal wel betaald moet worden? Lachen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:00

gaat goedkomen Lachen vanavond of morgen ff doen

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 19:41

natuurlijk is het op eigen risico!! daar is het een vakantie voor Knipoog (naja als iemand een been breekt ofso zal het ziekenhuis wel gebeld worden maar dat spreekt denk ik voor zich dat we dat wel voor elkaar doen he Tong uitsteken ) lijkt me gezellig om mee te gaan Knipoog ik weet alleen nog niet hoe of wat of waar ik geld moet overmaken Knipoog is het goed dat ik jou daar even voor pm mietje? schrijf mij er dan maar bij Haha!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 22:24

Weet je al zeker dat je mee mag, kunt, en vervoer hebt? Lachen

_Dniesjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:26

ja t mag van me ouders.. ze willen natuurlijk wl eerst weten hoe en wat maar in principe mag ik, vervoer heb ik ook dus dat gaat ook lukken Ja

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 22:36

Dan stuur ik je morgen even een pb over het financiele gedeelte goed?