Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cinnepin schreef:ja penny ja
en tuurlijk magt je meerijden, ga je toch niet met de trein laten gaan terwijl je heel dichtbij woond?
Picassox schreef:Yeah, ik rijd ook mee.
Waarom is het trouwens een probleem als ze dan 16 is. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn als er dan een jonger iemand mee is, ik bedoel, dan is het voor iedereen leuk. Ik weet wel dat ik er niet te veel over mag oordelen omdat ik de jongste van het stel ben, maar ik vind wel dat ze mee mag. Mits die Krisjj ofzo, dan niet mee gaat.
Dan vind ik het juist wel gezellig dat er iemand een beetje van mijn leeftijd meegaat. Want ik ben tegen die tijd bijna 15.
was dan niet de bedoeling maar ik wist ook niet helemaal hoe het allemaal zat ik zit namelijk int topic utrechtse heuvelrug en daar kwam die vraag dus wie er ook mee zou willen omdat er nog een plaatsje was dus vandaar
en Picassox: lijkt me ook gezellig hoor
maar ik hoor wel hoe of wat, of ik mee kan en voor mij is het ook nog niet zeker ivm ouders die nog even aan het denken zijn ik hoor het wel van jullie
iedereen moet het er natuurlijk wel mee eens zijn
Picassox schreef:Yeah, ik rijd ook mee.
Waarom is het trouwens een probleem als ze dan 16 is. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn als er dan een jonger iemand mee is, ik bedoel, dan is het voor iedereen leuk. Ik weet wel dat ik er niet te veel over mag oordelen omdat ik de jongste van het stel ben, maar ik vind wel dat ze mee mag. Mits die Krisjj ofzo, dan niet mee gaat.
Dan vind ik het juist wel gezellig dat er iemand een beetje van mijn leeftijd meegaat. Want ik ben tegen die tijd bijna 15.
), moet jij het regelen vooral aan Mietje overlaten 
Sorry, niet aanvallend bedoeld ofzo..
verder heb ik er geen problemen mee. Wie er meegaat wil ik me verder niet zoveel mee bemoeien. Het liefst een ouder iemand, maar als die er niet zijn lijkt een jonger iemand me een goed alternatief.
ik hoor wel of ik mee kan/mag want het is nu nog niet helemaal duidelijk voor mij nu dus hoor het wel
maar als die er zijn en er gaat een jonger iemand mee maakt me niks uit, zolang ouders van hen mij niet als verantwoordelijke zien omdat ik de 18 al gepasseerd ben
vanavond of morgen ff doen
(naja als iemand een been breekt ofso zal het ziekenhuis wel gebeld worden maar dat spreekt denk ik voor zich dat we dat wel voor elkaar doen he
) lijkt me gezellig om mee te gaan
ik weet alleen nog niet hoe of wat of waar ik geld moet overmaken
is het goed dat ik jou daar even voor pm mietje? schrijf mij er dan maar bij