Kosten staan mij ook een beetje tegen, daar heb ik het met Mandy ook over gehad. Eerst de treinreis 12 euro, dan nog de film en daarna ook nog eten. Ik werk niet, dus moet het betalen van mijn 25 euro zakgeld in de maand, ben dus een hele maand kwijt
Ik kom iig definitief niet voor de mensen die dachten dat ik nog ging proberen te ruilen, met het chronische personeelstekort op mijn werk is het niet meer voor elkaar te krijgen om te ruilen, zeker niet nu ik een avonddienst heb
Ik ben student, maar in België zijn ze achterlijk. Ik kan wel elke dag gratis met de bus naar school en kan als inwoner van Hasselt gratis door heel Hasselt en terug. En ik heb ook nog een treinpas, maar nooit gebruikt. Ik ga dat dus morgen eens navragen aan het station...
Ik moet van Hasselt naar Antwerpen-Berchem met de Interregio en dan naar Roosendaal met de Interregio.
Haha ook goed hoors. Ik vraag me af hoe we dat moeten doen. Nah goed, soort kent soort dus we vinden mekaar wel. De een komt net voor en de ander net na half 12 aan denk ik. *gaat koppen tellen voor voor 't geval we dadelijk iemand vergeten*
Tien en ik arriveren om 11.12 (ja we kunnen alleen maar om 12 over aankomen ) Dit omdat mijn moeder me dan op de boot van twintig over 8 kan zetten, en dat is voor haar het makkelijkst. En dan hebben we idd wat meer speling voor bios Gaan we trouwens vooraf Maccen of pas na film eigenlijk?
Overigens komt er misschien nog iemand mee, maar daar horen we morgen meer over Ze moet even kijken of ze t rond krijgt
En probeer rond 11-en bij de pendelbus te zijn, dus rond half 12 gok ik in het centrum te zijn.
Dan trek ik een zwerver aan zijn mouw of hij mij naar het station kan leiden
Haha, is er nog iemand die een lift nodig heeft? Ik heb een plekje nodig. Een stukje omrijden is geen probleem, als het maar een niet te groot stukje is
Ik ga via Ridderkerk(Rotterdam en omg)-Dodrecht-Breda-Tilburg!
Weet iemand trouwens hoelang de film duurt? Moet even kijken of ik het haal om nog mee te gaan Maccen, zo niet dan heb ik jullie in ieder geval wel gemeet.