Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eroslover schreef:ok we zien dan wel hoe iedereen eruit ziet. Mijn paardje heeft echt een mega wintervacht nu heb helaas geen uitrijdeken dus kan niet met een deken rijden. ze heeft wel een gewone zweetdeken maar daar kan ze niet echt mee bereden worden. Maar goed we gaan toch niet hard dus zal het zweten wel mee vallen hoop ik>>knip>>
ACSM schreef:Als ik mee ga, dan kies ik voor de rustige rit, Mazzel is van de snelle en wil graag harder en voorop. Zijn specialiteit is de spaanse rijschool sprong (weet de naam ff niet) als hij zijn zin niet krijgtControle gaat steeds beter, maar in een groep nog niet optimaal... (wordt aan gewerkt
)
singasong schreef:JimmyxEvita schreef:ik woon in utrecht, utrecht, oog in al (vlak bij de meern) maar ik ben der nooit geweest. Ik wil der wel graag wat meer over weten kan iemand me even een berichtje sturen die der meer van weet?
Ik weet dat het een heel lang topic is geworden maar alles staat er in hoor, ik geloof zelf nog op deze blz. of die er voor.
Sabinee_ schreef:Moeten we niet even een lijstje maken met hoe iedereen heet en hoe oud
Ik weet nu niet hoe iedereen heet
Citaat:Singasong -> Marit, ?? jaar, Rijd op Niek.
Sabinee_ -> Sabine, 15jaar, Rijd op Mickey
Citaat:Singasong -> Marit, ?? jaar, Rijd op Niek.
tjitseee -> Inge, 16 jaar, Rijd op Tjitse
tjitseee schreef:Singasong -> Marit, 40 jaar, rijdt op Niek.
singasong schreef:tjitseee schreef:Singasong -> Marit, 40 jaar, rijdt op Niek.
Moet dat nou, leeftijd erbij vermelden
Citaat:Singasong -> Marit, 40 jaar, rijdt op Niek.
Eroslover-> Marisja 18 jaar rijd op Platina