Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lijkt me wel leuk...en ook weer leuk om de bokkers dan zo af en toe te zien
ladyjoy schreef:Ik heb de reiskosten van de trein teruggekregen (terug reis).
Wij hadden 2 x een enkeltje gekocht omdat we van de terugreis nog niet wisten of we opgehaald werden of met de trein terug moesten...Voor een enkeltje betaalde we bijna 20 euro en hebben iets van 41 nog wat teruggekregen...dus nog een paar euries winst 
die gymzaal was idd erg oud verrot en niet echt comfortabel, zeker niet als je hoort dat mensen die tien min. van het terrein afwonen in een hotel slapen en wij al onze bagage met de trein mee moesten zeulen...en dan ook nog 3 x overstappen...dus dat vond ik wel n beetje scheef... 
Kimble schreef:Wij hebben niks teruggekregen, maar maakt me ook niet uit.
Maar omdat het voor ons een hele reis en klus was om daar te komen (we hebben het zelf aangeboden, dus verwijten daarom niemand iets) hebben we van te voren geïnformeerd of we een reiskosten vergoeding was. Dat bleek zo te zijn, dus zijn we gewoon gegaan. Voor we weggingen hebben we toen een formulier ingevuld
En het geld is vorige week binnengekomen
Woplala schreef:Voor de auto moest je opschrijven hoeveel km. het was enzo..
maar had toch mn OV dus het maakt me niets uit. Iemand al iets over die kaartjes voor Hengelo gehoord?
Mirte13 schreef:Tot nu toe heb ik ook nog niks gehoord!
Ik vind het wel raar dat ze niks meer laten horen van zich!!
Ik vraag me af of we die kaartjes nog krijgen en die 'tas' met verrassingen???
Afwachten maar
Het ging mij ook om de ervaring maar ik vind als je iets belooft moet je het nakomen, zo niet herinner ik hen wel aan die belofte
Woplala schreef:Mirte13 schreef:Tot nu toe heb ik ook nog niks gehoord!
Ik vind het wel raar dat ze niks meer laten horen van zich!!
Ik vraag me af of we die kaartjes nog krijgen en die 'tas' met verrassingen???
Afwachten maar
Zo niet ga ik er toch echt wel achteraan!!! Ik heb wat voor hun gedaan en belooft te komen en de belofte ben ik nagekomen, dan moeten zij dat ook doen...Het ging mij ook om de ervaring maar ik vind als je iets belooft moet je het nakomen, zo niet herinner ik hen wel aan die belofte
Rianneke schreef:omdat ik te nieuwsgierig werd heb ik een mailtje gestuurd naar dat adres wat inge workel had opgegeven! daar kreeg ik het antwoord op dat de kaartjes een paar weken voor het evenement worden opgestuurt... dus dat word gewoon afwachten....
Wanneer is dat eigenlijk ook alweer?? Even zoeken
nicole0180 schreef:@ pluutje..idd dave is hele knappe jongen! en nog eens heel erg aardig ook ..maar als je dave wilt zien moet je naar ermelo naar het NK hij start daar in het Z!
Ach, heb hem toen nog in Hoofddorp gezien, Ermelo is wel een beetje ver