Mijn ouders vonden het prima aangezien er iemand mee gaat die ik ken (Luxje).

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eefke85 schreef:Als er genoeg zwepen zijn
Rocamor schreef:Luxje heeft gelijk, ik zal het vandaag nog even navragen, ben paar dagen niet geweest (oeps), misschien dat Esther het al wel gevraagd heeft?
Anonimo_h, is een paard huren van onze stal een optie?
MayraS2 schreef:Ik mag mee
luxje schreef:MayraS2 schreef:Ik mag mee
![]()
Ik ben dan niet officieel in dienst hoor, in Juli pas weer
BTW mijn zus vroeg of ik even hier wilde melden dat het helaas niet mogelijk is om bij Hermann paarden te huren, dit ivm extra lessen die gegeven worden.
Als het goed is, komt ze morgen met eventuele andere mogelijkheden voor degene zonder paard.
luxje schreef:Foto's zouden wel leuk zijn
Wil mijn camera wel meenemen, maar in het bos ben ik nog niet zo ver dat ik met 1 hand kan sturen terwijl ik met de andere hand foto's knip
luxje schreef:Foto's zouden wel leuk zijn
Wil mijn camera wel meenemen, maar in het bos ben ik nog niet zo ver dat ik met 1 hand kan sturen terwijl ik met de andere hand foto's knip
@MayraS2: snap wat je bedoelt hoor, was maar een grapje
MayraS2 schreef:Ok, hebben jullie toevallig ook een routebeschrijving naar de stal toe?
Nikj schreef:Neemt er nog iemand een fotoding mee?
Oh, en Leonie gaat ook mee. (Zegt ze, iig)
Rocamor schreef:zo, ik ben er ook weer.
Ik zal mijn cameraatje wel meenemen en afhankelijk van hoe makkelijk mijn paard dan is, zal ik onderweg wel knipsen. Maar alleen als Rocamor net zo makkelijk was als vorige keer, want anders weet ik niet wie er eerder beneden ligt, knipsding of ik
Volgens mij wil alleen Eefke nu een paard huren, dus ik dacht, Wereldhummel, zou zij 1 van jouw ponies kunnen lenen? Als dat zou kunnen, zou dat wel weer heel fijn zijn.
Ik meen me te herinneren dat WH maar 2 plaatsen in de vrachtwagen had. Als dat zo is, dan wil ik Luxje met haar paard wel droppen in Elten en dan "even" terugrijden naar Zeddam om Maartje-h op te halen.
Is dit wat voor alle betrokkenen???