hvJ_Pebbles schreef:is de meeting zelf in ridderkerk ?? want ik ken geen pannenkoek huis
Kinderboerderij in het Oosterpark..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hvJ_Pebbles schreef:is de meeting zelf in ridderkerk ?? want ik ken geen pannenkoek huis
Elaine schreef:hvJ_Pebbles schreef:is de meeting zelf in ridderkerk ?? want ik ken geen pannenkoek huis
Kinderboerderij in het Oosterpark..
Esmeralda schreef:het oosterpark bevind zich aan de buitenrand van ridderkerk, aan de wijk drievliet
van welke richting kom jij?? dan zal ik je een zo goed mogelijke route voor je uitstippelen. Zag dat je vanuit Rotterdam moet komen, maar ja, net als ridderkerk is rotterdam groot.
ilovepebbles schreef:met knollebol
okee ik weet wel waar het is e de aldi ligt bij mij school ( farelcollege ) dus eigenlijk moet ik richting dorp toch?
ilovepebbles schreef:ik ga met een stalgenoot FrnandO ( maayke) op bokt. we zullen het zien en als we niet aankomen 2 schimmels ( welshjes ) dan konden we het niet vinden hoor
Kimmie_girl schreef:Hey i love pebbels..
Ik zie dat je bij klootwijk staat.. Als je nou de dijk naar achter neemt naar de weitjes van christel ( zo heet ze toch) bij staal duinse bos ) en je gaat boven langs, langs de rijksweg, dan moet je toch op een gegeven moment 2 tunneltjes onder? Als je die weg uit rijdt en dan weer onder een viaduct gaat ( viaduct richting aldi ) dan kom je op een lange weg uit ,, als je dat uit rijdt zie je aan je rechterkant een weiland en 2 buitenbakken.. Ook zie je een grote villa die staat te koop! Daarnaast een bak met witte omheining en daarnaast zie je stal met wat trailers en weiland en een buitenbak.
Hier staan misty_palma en Esmeralda van bokt..
Misschien dat je dan met hun mee kan rijden!
Elaine schreef:ilovepebbles schreef:ik ga met een stalgenoot FrnandO ( maayke) op bokt. we zullen het zien en als we niet aankomen 2 schimmels ( welshjes ) dan konden we het niet vinden hoor
Ik heb je een mail gestuurd met een kaartje
ilovepebbles schreef:Kimmie_girl schreef:Hey i love pebbels..
Ik zie dat je bij klootwijk staat.. Als je nou de dijk naar achter neemt naar de weitjes van christel ( zo heet ze toch) bij staal duinse bos ) en je gaat boven langs, langs de rijksweg, dan moet je toch op een gegeven moment 2 tunneltjes onder? Als je die weg uit rijdt en dan weer onder een viaduct gaat ( viaduct richting aldi ) dan kom je op een lange weg uit ,, als je dat uit rijdt zie je aan je rechterkant een weiland en 2 buitenbakken.. Ook zie je een grote villa die staat te koop! Daarnaast een bak met witte omheining en daarnaast zie je stal met wat trailers en weiland en een buitenbak.
Hier staan misty_palma en Esmeralda van bokt..
Misschien dat je dan met hun mee kan rijden!
ja ik weet die weg wel maar niet verder dan bij aldi![]()
christel = Krista hahaah
Palma1994 schreef:Palma1994 schreef:Euhhhh Kim ik heet Palma1994 hihihi
sorry zit met je oude naam in me hoofd
ilovepebbles schreef:okee dus langs krista's weitje die lange fietspad af naar rechts en dan helemaal rechtdoor ??
snap het niet meer..
ik kan toch ook langs beverwaard die reyerbos af.. en dan bij aldi rechtdoor naar die tankstation enzo..
maar anders vraag ik het wel aan die bewoners daar