Rit voor meer en betere ruiterpaden in Ridderkerk en omstr.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:26

hvJ_Pebbles schreef:
is de meeting zelf in ridderkerk ?? want ik ken geen pannenkoek huis

Kinderboerderij in het Oosterpark..

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:28

wat we ook kunnen doen, is langs de buitenrand rijden. Over de oosterparkweg en over het viaduct langs de rijksweg terug en dan onder al die viaduckten klein stukkie park terug naar de parkeerplaats.
**Maar we gaan het gewoon proberen, we zien wel waar het schip strand, wie weet krijgen we wel korting op de bekeuring als je met zoveel ben hihi**

Het pannekoekenhuis staat naast de kinderboerij!!

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:30

Elaine schreef:
hvJ_Pebbles schreef:
is de meeting zelf in ridderkerk ?? want ik ken geen pannenkoek huis

Kinderboerderij in het Oosterpark..

en waar is het oosterpark

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:33

het oosterpark bevind zich aan de buitenrand van ridderkerk, aan de wijk drievliet
van welke richting kom jij?? dan zal ik je een zo goed mogelijke route voor je uitstippelen. Zag dat je vanuit Rotterdam moet komen, maar ja, net als ridderkerk is rotterdam groot.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:37

Esmeralda schreef:
het oosterpark bevind zich aan de buitenrand van ridderkerk, aan de wijk drievliet
van welke richting kom jij?? dan zal ik je een zo goed mogelijke route voor je uitstippelen. Zag dat je vanuit Rotterdam moet komen, maar ja, net als ridderkerk is rotterdam groot.

En aan Ridderkerk-Oost!!! (daar woon ik en ik woon bijna ín het park )

Weet trouwens niet of ik mijn doggie dog nog meeneem, want dat geeft misschien alleen meer gezeur. Ik neem haar wel mee aan de lijn, maar toch als we dan poltitie tegenkomen heb ik liever niet zon actieveling om me heen springen

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:40

okee ik kom vanuit beverwaard

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:46

kom je met of zonder je knollebol??
ach maak ook niet uit, je gaat toch over het fietspad, toch??
Je gaat door het reyerpark, weet je de aldi? Daar steek je over, neem dat lange fietspad over de zeeuwstraat. Dan kom je bij een rotonde (shell station) daar ga je rechts, dan steek je voor het viaduct over naar links. Met de weg mee dan zie je daar allerei gebouwen (garage, fitnes ect.) Dan ben je op de Oosterparkweg. Die rij je uit teminste tot hlaverwege dan kom je bij een wegversmalling en als eht goed is, zie je dan ons staan aan de rechterkant bij de kinderboerij en het pannekoekenhuis.

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:47

met knollebol
okee ik weet wel waar het is e de aldi ligt bij mij school ( farelcollege ) dus eigenlijk moet ik richting dorp toch?

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:51

ilovepebbles schreef:
met knollebol
okee ik weet wel waar het is e de aldi ligt bij mij school ( farelcollege ) dus eigenlijk moet ik richting dorp toch?

Nou richting dorp zit je net effe fout, maar als je dat fietspad neem, dan komt het helemaal goed hoor. wie weet heb je wel een klasgenoot die het jou nog even kan uitleggen. Of je fiets het even van de week.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:59

misschien dat iemand je bij de aldi op kan vangen , helaas dat elaine niet mee mag anders hadden jullie samen naar het park gekund,
tevens zullen we niet aangehouden worden door een agent maar door een park opzichter, de komende 2 weken zouden er na zeggen van die man geen boetes uitgedeeld worden maar daarna wel..

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:02

ik ga met een stalgenoot FrnandO ( maayke) op bokt. we zullen het zien en als we niet aankomen 2 schimmels ( welshjes ) dan konden we het niet vinden hoor

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:08

Hey i love pebbels..

Ik zie dat je bij klootwijk staat.. Als je nou de dijk naar achter neemt naar de weitjes van christel ( zo heet ze toch) bij staal duinse bos ) en je gaat boven langs, langs de rijksweg, dan moet je toch op een gegeven moment 2 tunneltjes onder? Als je die weg uit rijdt en dan weer onder een viaduct gaat ( viaduct richting aldi ) dan kom je op een lange weg uit ,, als je dat uit rijdt zie je aan je rechterkant een weiland en 2 buitenbakken.. Ook zie je een grote villa die staat te koop! Daarnaast een bak met witte omheining en daarnaast zie je stal met wat trailers en weiland en een buitenbak.
Hier staan misty_palma en Esmeralda van bokt..
Misschien dat je dan met hun mee kan rijden!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:09

ilovepebbles schreef:
ik ga met een stalgenoot FrnandO ( maayke) op bokt. we zullen het zien en als we niet aankomen 2 schimmels ( welshjes ) dan konden we het niet vinden hoor

Ik heb je een mail gestuurd met een kaartje

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:12

Kimmie_girl schreef:
Hey i love pebbels..

Ik zie dat je bij klootwijk staat.. Als je nou de dijk naar achter neemt naar de weitjes van christel ( zo heet ze toch) bij staal duinse bos ) en je gaat boven langs, langs de rijksweg, dan moet je toch op een gegeven moment 2 tunneltjes onder? Als je die weg uit rijdt en dan weer onder een viaduct gaat ( viaduct richting aldi ) dan kom je op een lange weg uit ,, als je dat uit rijdt zie je aan je rechterkant een weiland en 2 buitenbakken.. Ook zie je een grote villa die staat te koop! Daarnaast een bak met witte omheining en daarnaast zie je stal met wat trailers en weiland en een buitenbak.

ja ik weet die weg wel maar niet verder dan bij aldi
christel = Krista hahaah

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:14

Elaine schreef:
ilovepebbles schreef:

Ik heb je een mail gestuurd met een kaartje

niks ontvangen

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:15

Ach als ze boetes gaan uitdelen voor 20 man zijn ze echt ziek Dusss we gaan gewoon met z'n allen heeeel lief kijken en de ouderen gooien hun charmes in de strijd (18+ )

jemig helemaal vanaf klootwijk! Dat is best een eindje!!

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:20

Euhhhh Kim ik heet Palma1994 hihihi

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:20

ilovepebbles schreef:
Kimmie_girl schreef:
Hey i love pebbels..

ja ik weet die weg wel maar niet verder dan bij aldi
christel = Krista hahaah

je moet ook niet richting aldi.. je moet niet het viaduct over naar de aldi maar de ronder door..

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:21

valt wel mee hoor heb vorig x met me pony me vriendin uit school gehaald in ridderkerk.. half uurtje rijden ong.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:21

Palma1994 schreef:
Palma1994 schreef:
Euhhhh Kim ik heet Palma1994 hihihi

sorry zit met je oude naam in me hoofd

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:23

okee dus langs krista's weitje die lange fietspad af naar rechts en dan helemaal rechtdoor ??

snap het niet meer..

ik kan toch ook langs beverwaard die reyerbos af.. en dan bij aldi rechtdoor naar die tankstation enzo..

maar anders vraag ik het wel aan die bewoners daar [/quote]

Palma_Dees

Re: bokt meeting ridderkerk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:24

Geeft niet hoor Kim ik vergeef het je

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:27

kimmie_girl mag ik je telefoon nummer ?? dan kan ik smsen waar ik loop dan enzo en dan sms jij waar ik dan heen moet

die van mij is 0621224309

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:30

Vanaf de aldi is het eigenlijk ook best makkelijk!
als je rechtvoor de aldi staat met je hoofd naar de rotonde, dan rij je die weg uit
Totdat je bij de shel bent als je bij rotonde voor de shell bent ga je rechts af voor het viaduct ga je links af .. dan ga je over een klein grasveldje met paar kastanjer bomen der op en dan ga je het grasveld over , langs het industrie terteintje met oa. Bedrijven zoals : Top Gym, De jong bandeservices. Dan ga je daar het park in! En dan zul je ons wel vinden!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:31

ilovepebbles schreef:
okee dus langs krista's weitje die lange fietspad af naar rechts en dan helemaal rechtdoor ??

snap het niet meer..

ik kan toch ook langs beverwaard die reyerbos af.. en dan bij aldi rechtdoor naar die tankstation enzo..

maar anders vraag ik het wel aan die bewoners daar

[/quote]

Men gaat door het Reyerpark lang manege Reyerbos. Als men het park uitloopt komt men vrijwel direcht een supermarkt tegen, wetende de 'Aldi'. Men loopt daar, met dezen supermarkt aan den linkerhande, rechtuit. De straat die men nu bewandeld noemt men de Burgemeester de Zeeuwstraat. Men blijft op een fietspad naast een 50 km weg en volgt deze weg door diepe dalen en hoge bergen (men moet een heuvel over, wetende de Lagendijk). Na een aantal krommingen in de weg ziet men aan den rechterhande een slootje met daarachter een Pizzeria, shoarmatent, chinees, cafe en snackbar. Op dezelfde positie ziet men ook voor zijn snufferd een Benzinestation, wetende de 'Shell'. Voor dezen benzinestation ligt, jawel, een rotonde. Men neme deze rotonde op de eerst afslag, naar rechts dus. Men steke de weg over bij de eerste de beste gelegenheid. Men zitte dan aan de linkerkant van de weg, voor het viaduct. Men ziet dan schuinlinks aan de voorhand een soort grasveldje met wat wij Ridderkerkers noemen 'bomen'. Men gaat om of over dit veldje en ziet dan schuin aan de voorhan een aantal gebouwtje, mini-industrieterreintje met dansschool, skidinges en sportschool. Men houden deze aan den rechterhande en vervolgen hun weg over de asfaltweg, de 'Oosterparkweg'. Men moet rekeing houden met het feit dat mensen daar rijden als kippen zonder kop > achter elkander en opletten! Men vervolgen deze weg door diepe dalen en over hoge bergen (enkele verkeersdrempels) en komen dan na enkele kromminge bij een versmalling met aan beide kanten een brug. Aan uw linkerhant ziet u torenhoge flats en aan uw rechterhant het Oosterpark. U neemt het bruggetje naar recht en u heeft uwen bestemming bereikt: de parkeerplaats bij de kinderboerderij.

Nou als je het nou nog niet kan vinden zou ik een tomtom kopen voor op je zadel!