We stonden bijna op de 2e pagina Maargoed. Wie was er allemaal vega? Ik moest van mijn mama even vragen of er ook nog dingen waren die je verder niet lekker vindt, qua groente enzo
TONIC (maar dat neem ik zelf wel mee.) -salade (neem ik ook mee) -hartige taart (idem) - PATAT!! -eieren. (kunnen we omeletten bakken.) -pannekoek beslag kan je maken etc...
Joehoeee wat nemen jullie allemaal mee? Moet ik ook drinken enzo halen? Ik moet wel ff weten wat ik allemaal moet kopen!! Ik ga vanavond naar de winkel met moeder namelijk DUS HELP
Ik heb er ook zin in! Gaan de hele voorzolder hier leeghalen stofzuigen etc om daar alle zooi neer te kunnen gooien en te slapen Ga nu met mn moeder naar de appieheijn, zie wel waar we allemaal mee thuis komen
Ik had talisa dit mailtje gestuurd, maar nog geen reactie dus maar even zo
Hoi Talisa!
Hier even een mailtje van Arlette (Laska @ bokt) Ik heb je site bekeken, hij is erg mooi! Nu zag ik bij links dat ik je kon mailen als je ook bij het lijstje wilde staan, en dat wil ik wel. Mijn site is www.futurejewels.tk
Ook nog even een ander vraagje, naar welk station moet ik deze zaterdag reizen? Komen jullie mij ophalen of moet ik verder met de bus? Ik denk dat ik rond half 6 op het station kom, of is dat te laat? (beetje veel vragen maargoed, )
Ik hoor het nog wel
Groetjes!!!
p.s Zou ik ook jullie telefoon nummer mogen, dan kan ik contact houden als ik verdwaal ofzo
Ok ik heb net inkopen gedaan; - broodjes voor in de oven 's ochtends - zak sla, 2 komkommers, 2 bakjes van die kleine tomaatjes - kipfilet (grootverpakking haha, wel genoeg ) - soort hamburgers dingen - nog wat gemarineerde kipdingen? ofzo - 2 bakken ijs (wit en aardbei ) - snoep (voor bij de film enzo ) - 4 flessen frisdrank (we hebben hier thuis nog genoeg zonder prik) en ehh 1 fles smirnoff en een fles bacardie (je moet wat he.. ) volgens mij was dat het haha, de rest mogen jullie meenemen (chips stokbrood en wat je zelf nog wil )