ik vind mystic green en chocolate heel mooi bij licor, allé ze staan hem allemaal wel goed

mijn geld zou ook al een tijdje moeten aangekomen zijn!
Krijgen we daar nog een bevestiging van of komt nu gewoon de lijst met de uren enzo?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pasi schreef:Bij mij geen setjes dilemma maar een scheer-dilemma. We hebben hem deze winter niet geschoren omdat ik erg weinig wedstrijden gereden heb (dus hebben we wat voor gemak gekozen) maar hij staat nog zo dik in zijn vacht! En waarschijnlijk lopen daar de meeste paardjes zo lekker mooi in hun vacht! Ahh...![]()
free schreef:LOBKE, had ik echt niet van u verwacht
.
Belsje schreef:Als er mensjes zijn met dopjes, niet vergeten aub
Ben vandaag leen haar verzameling alvast gaan droppen
De hondjes zullen u dankbaar zijn
tess_84 schreef:Maar één woord: freaks!Uiteindelijk gaat het er toch om hoe je paard loopt, niet over hoe hij/zij aangekleed is
![]()
Idra schreef:Dat ik setjes heb of dat ik thuis zonder setje rij?
Belsje schreef:Sarah: flessenstopkes voor de blindegeleidehondestichting. Per kilo krijgen die een bedrag daarvoor
Citaat:“The Guardian of Horses” is een VZW (Vereniging Zonder Winstoogmerk) met als doel:
Het opvangen van paarden en pony's die ziek, verwaarloosd, of mishandeld zijn. Wij vangen dus de paarden of pony's op die, om wat voor reden dan ook, ergens anders niet meer terecht kunnen. Op deze manier willen we deze dieren van de slacht redden. Wij proberen te voorzien in de specifieke behoeften van de opgevangen paarden. Daarna trachten we om, wanneer dit mogelijk is, een nieuw en beter thuis voor hen te vinden. De paarden en pony's worden echter niet commercieel verkocht, maar er wordt gezocht naar mensen die deze dieren willen adopteren. Zo kan de VZW deze dieren opvolgen en er zeker van zijn dat ze goed terecht komen.
Anjatjeuh schreef:tess_84 schreef:Maar één woord: freaks!Uiteindelijk gaat het er toch om hoe je paard loopt, niet over hoe hij/zij aangekleed is
![]()
Ja, maar als je paard niet goed loopt, kan je dan tenminste toch nog complimentjes krijgen over hoe ze eruit ziet hè.
jakary1511 schreef:oeioei, ik weet ook nog niet welk setje(lemon, cognac, kakigroen, grijs, ...)