Hypofocus schreef:Er waren misschien maar veel te weinig mensen op de beurs, maar het was er vreselijk gezellig!
In de tijd dat er geen bezoekers bij de stand waren heb ik gezellig bij Talitha en Cornelie gezeten.
Misschien is het handig voor de mensen die vandaag zijn geweest en het een "flutbeurs" vonden hun mondje even dicht te houden. Zo blijft het voor de standhouders tenminste nog wél een leuke beurs.
Het is gewoon verschrikkelijk vervelend dat er veel te laat met publicatie is gekomen waardoor het bezoekers aantal op zo'n 10% van het geschatte aantal bleef (dus 90% bleef weg), maar door dit soort vage berichten komt er morgen helemaal niemand!
Er staan genoeg leuke stands, er worden leuke shows gereden (en ja, hier en daar een te dikke, niet drachtige haflinger) en als er nog wat gezellig publiek komt, dan kunnen we er een leuk feestje van maken! En is het die 5,- eurootjes zéker waard!
Ik heb ruim 90,- euro betaald voor m'n kraampje (excl. m'n eigen mee te brengen promo materiaal) en ondanks de lage opkomst vind ik het dubbel en dwars de moeite waard. Al was het maar om de gezelligheid!
Ik hoop dat er morgen een hele lading leuk, nieuw volk komt kijken en genieten van de shows en de stands.
De beurs is nét ietsje anders dan andere beurzen en juist dat maakt 'm zo leuk!
Neem je je camera morgen nog mee?
Er vallen ook veel shows uit door de slechte bodem hoor niet alleen doordat er niemand is