Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:37

Mayo schreef:
Oh ja, de helft van de shows vallen dus uit, ik ben er een uur geweest en ik heb 2 tellen iemand in de ring gezien, maar volgens mij was dat tijdvulling en poging-tot-paardenverkoop onder het zadel Lachen

Ja,... die vallen uit omdat er niemand is om naar te kijken! Met dit soort berichten vallen ze morgen ook uit ja.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:38

Vind ik ook Femke.
Enne Elise, kom maar even gezellig bij ons langs hoor!

pferdtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:38

Hypofocus schreef:
Er waren misschien maar veel te weinig mensen op de beurs, maar het was er vreselijk gezellig!

In de tijd dat er geen bezoekers bij de stand waren heb ik gezellig bij Talitha en Cornelie gezeten.

Misschien is het handig voor de mensen die vandaag zijn geweest en het een "flutbeurs" vonden hun mondje even dicht te houden. Zo blijft het voor de standhouders tenminste nog wél een leuke beurs.

Het is gewoon verschrikkelijk vervelend dat er veel te laat met publicatie is gekomen waardoor het bezoekers aantal op zo'n 10% van het geschatte aantal bleef (dus 90% bleef weg), maar door dit soort vage berichten komt er morgen helemaal niemand!

Er staan genoeg leuke stands, er worden leuke shows gereden (en ja, hier en daar een te dikke, niet drachtige haflinger) en als er nog wat gezellig publiek komt, dan kunnen we er een leuk feestje van maken! En is het die 5,- eurootjes zéker waard!

Ik heb ruim 90,- euro betaald voor m'n kraampje (excl. m'n eigen mee te brengen promo materiaal) en ondanks de lage opkomst vind ik het dubbel en dwars de moeite waard. Al was het maar om de gezelligheid!

Ik hoop dat er morgen een hele lading leuk, nieuw volk komt kijken en genieten van de shows en de stands.
De beurs is nét ietsje anders dan andere beurzen en juist dat maakt 'm zo leuk!

Neem je je camera morgen nog mee?

Er vallen ook veel shows uit door de slechte bodem hoor niet alleen doordat er niemand is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:40

De camera wordt donderdag meegenomen. Morgen moet ik zelf met de trein heen én terug en dat vind ik in die natte, koude, glibberige zooi te veel risico. Het is er toch nét ietsje te donker om goede foto's te maken, dus ik schat mijn kansen op donderdag het beste in. Ik wordt dan 's middags met de auto weer gehaald.

Ja, de slechte bodem is inderaad ook een punt, maar vanavond zijn er toch wat shows uitgevallen omdat er niemand was om te kijken.

Ik weet van een aantal mensen dat ze morgen hun paard wél meenemen.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:41

Hypofocus schreef:
Ik hoop dat er morgen een hele lading leuk, nieuw volk komt kijken en genieten van de shows en de stands.
De beurs is nét ietsje anders dan andere beurzen en juist dat maakt 'm zo leuk!

Ik had er een beetje een buurthuis idee bij.. beetje knullig, maar daarom z'n eigen charme Haha!

Klein tipje voor jou.. ik wilde me ook wel opgeven voor een fotoshoot van jou, maar omdat er nergens prijzen stonden durfde ik dat niet zo goed aan.. Misschien handig er in elk geval een richtprijs bij te zetten?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:41

mensen, kan ik slagen?
Ik wilde donderdag gaan.
Moet een winterdeken hebben voor Hon
En een westernbit voor jamaica (cornelie stond er toch???)
En verder lekker kleppen met wat bokkers (gijsenkim enzo)

Gaan of niet?

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:43

stef schreef:
mensen, kan ik slagen?
Ik wilde donderdag gaan.
Moet een winterdeken hebben voor Hon
En een westernbit voor jamaica (cornelie stond er toch???)
En verder lekker kleppen met wat bokkers (gijsenkim enzo)

Gaan of niet?

Ja! Zat winterdekens (HH Highliner voor 40e en nog meer leuke aanbiedingen) en ik zag ook westernbitten hangen.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:46

Canter schreef:
Enne Elise, kom maar even gezellig bij ons langs hoor

's goed Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:48

En leuke rijbroek-aanbiedingen? Door alle negatieve berichten ben ik nóg nieuwsgieriger geworden Haha!

Tja, hadden ze Stanley maar moeten uitnodigen, dan was het niet saai geweest Schijnheilig

Ik ben BTW te verlegen om te komen kleppen bij stands... Bloos
Laatst bijgewerkt door 050206051012 op 29-12-04 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:48

Zeker even bij Cornelie langs gaan voor een western bit!
En voor kletsen zijn we ook in, dusssss Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:50

Enne Quellian, gewoon je schroom overwinnen.
Met jouw onderschrift kun je makkelijk langskomen!
(Denk aan de wijn, slechts 1 euro!)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:52

Okee een eerste posting op bokt dan maar van mij (wha eng Lachen niet bijten)

Ik sta morgen middag en donderdag in een kraampje. Ik hoop wel dat het een succes word. In iedergeval denk ik dat sommige mensen het allemaal iets te zwart zien. Ook op hele rustige beurzen is wat te doen hoor.

Als het zo rustig is kan ik lekker wel even weglopen om naar de shows te kijken. Jammer vind ik het dat ik niet weet welke shows doorgaan. Ik zag dat Natural Horsemanship wel doorging en dat vind ik wel leuk. En een letlander paard heb ik nog nooit gezien... Dus ik ga gewoon lol hebben daarzo. En wie lef heeft doet met me mee (het is maar 5 euro).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:53

batje schreef:
Ik had er een beetje een buurthuis idee bij.. beetje knullig, maar daarom z'n eigen charme Haha!

Klein tipje voor jou.. ik wilde me ook wel opgeven voor een fotoshoot van jou, maar omdat er nergens prijzen stonden durfde ik dat niet zo goed aan.. Misschien handig er in elk geval een richtprijs bij te zetten?

Thnx voor je tip! Ik heb 'n prijzenboekje klaarliggen zodra mensen er om vragen. De prijzen leg ik niet open en bloot neer omdat de voorwaarden en indeling etc. niet zo gemakkelijk op 1 velletje te schrijven zijn. Daarom heb ik ze dus apart gelegd zodat ik alles persoonlijk even kan uitleggen als mensen interesse hebben. Bij de meeste mensen loopt dat zo prima, maar ik snap inderdaad dat er dan ook een paar mensen zijn die ik hiermee misloop. Gelukkig kunnen díe dan weer op de website terecht Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:53

Kom maar met mij kleppen, mensen schijnen dan spontaan niet verlegen meer te zijn Verward Wel leuk hoor, van die mensen die roepen, ik praat nooit makkelijk en er vallen altijd stiltes, maar bij jou niet! Mensen die me goed kennen worden er soms ook helemaal gek van hoor Bloos (Kan je nou nooit een even 1 minuut je mond houden! Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:56

Ik ga nu een tukkie doen en heb er morgen zin in!
Natuurlijk hoop ik dat er een hoop gezellig bij Cornelie, Talitha en mij langskomen (we zitten in dezelfde hoek.. handig he?) om een babbeltje te maken! Wij zijn wel in voor gezelligheid!

Truste en tot morgen everyone!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:57

Hypofocus schreef:
Gelukkig kunnen díe dan weer op de website terecht Knipoog
Ik ga even op de site kijken. Haha!

Anoniem

Oh, ik heb trouwens nog effe een advertentie op marktplaats.nl geslingerd! Gewoon even m'n eigen reeds geplaatste advertentie omgebouwd en voor 1,15 bovenaan gezet.... mooie zet toch?

Veulen84

Ik zit op hokje 10 das vlakbij: zal zwaaien Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:58

batje schreef:
Ik ga even op de site kijken. Haha!

Ik heb ze er nú nog niet op staan... a.s. vrijdag staan de prijzen online! Als je me effe pb-t kan ik je ze ook morgenavond al sturen hoor..

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:00

Veulen84 schreef:
Ik zit op hokje 10 das vlakbij: zal zwaaien Lachen

Bij welk kraampje/standje is dat ook alweer?
(Plattegrond ligt nog in mijn auto!)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:02

Beest en beloning.
Hondenspul.

2 paden verder (richting ring) van jou helemaal in de hoek.
Gekleurde doosjes...
Laatst bijgewerkt door Veulen84 op 29-12-04 01:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:04

Ha, dan heb ik de hele middag naar jullie achterkant gekeken! Haha!
Ga ook tukken, zie jullie morgen.

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:04

Morgen (woensdag dus) zullen we nog om half 1 en rond 3u een Natural Horsemanship demo geven. En maarliefst met 5 paarden!

Donderdag helaas geen demo, omdat we dan geen paarden meer daar hebben staan.

Maar kom vooral ook ff langs bij ons standje, in het midden van de rij aan de rand bij de showring. En rechts naast Baduh (bubbels op bokt)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:06

Ik zal wel een bordje op m'n rug hangen --> Quellian Knipoog

Wat betreft de wijn; ik drink niet en mijn onderschrift heb ik toevallig een half uurtje terug gewijzigd Haha!:D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:08

owhja, moet ook nog een longeerlijn en longeerzweep, maar dat moet vast lukken.
Moet trouwens wel kleine dekens hebben he (135)