Flessuh schreef:Sure_lee schreef:Marit staat met de man met baard op de foto.ja die had haar al gestrikt, jij liet je kans lopen Shirley had geen baard
DanielleB schreef:janderegelaa schreef:Oh..Heb je blijkbaar niet genoeg je best gedaan..Jij ging zo ver weg zitten...En ik had vader/dochter momenten met Sugargirl.
hyppolyte schreef:Hahaha, je hebt zelf ook pootjes toch jan? Gewoon ergens anders gaan zitten Ze had het zo gezellig met haar buurman...
janderegelaa schreef:hyppolyte schreef:Hahaha, je hebt zelf ook pootjes toch jan? Gewoon ergens anders gaan zitten Ze had het zo gezellig met haar buurman...en jij met je buurvrouwen niet te vergeten
DanielleB schreef:Haha smoes janderegelaa.. Je durfde gewoon niet maar geeft niks hoor.. Iedereen is wel eens verlegen jij ook dan
suikermeisje schreef:In het Engels klinkt mijn gebruikersnaam een stuk minder 'Jan'.Ik vond m wel leuk...
je realiseert je ook dat als je een vader/dochter dingetje hebt met sugargirl dat je dan een sugardaddy zou zijn?
Alik schreef:je realiseert je ook dat als je een vader/dochter dingetje hebt met sugargirl dat je dan een sugardaddy zou zijn?No problemo
DanielleB schreef:Hmmmm tsja.. er kan veel in zo'n auto gebeuren he Maar ook heel weinig. Enige auto waarin ik een testrit heb gemaakt is een Opel Astra geweest.