Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Lekker! Ik heb vandaag getekend voor mn appartementjeRond 9 maart de sleutel
Keell94 schreef:Wij gaan morgen weer een huisje bezichtigen in Schermer.
Staan plek 8 dus heb er een hard hoofd in maar duimen dat het iets is.
Is ruim €200 goedkoper dan waar ik nu zit per maand :p scheelt nogal
xxcleeoo schreef:Oke even een lijstje wie waar interesse in zou hebben.
Graag quoten en je naam er bij zetten.
Bonbons maken:
lovelyfiefy/Sabrina
Flowery/Rianne
xxcleeoo/Cleo
x_ilse_x/Ilse
Taart maken:
lovelyfiefy/Sabrina
Flowery/Rianne
xxcleeoo/Cleo
x_ilse_x/Ilse
Cupcakes maken:
lovelyfiefy/Sabrina
Flowery/Rianne
xxcleeoo/Cleo
x_ilse_x/Ilse
x_Ilse_x schreef:Leuk idee!xxcleeoo schreef:Oke even een lijstje wie waar interesse in zou hebben.
Graag quoten en je naam er bij zetten.
Bonbons maken:
lovelyfiefy/Sabrina
Flowery/Rianne
xxcleeoo/Cleo
x_ilse_x/Ilse
Eline95enile/ Eline
Taart maken:
lovelyfiefy/Sabrina
Flowery/Rianne
xxcleeoo/Cleo
x_ilse_x/Ilse
Cupcakes maken:
lovelyfiefy/Sabrina
Flowery/Rianne
xxcleeoo/Cleo
x_ilse_x/Ilse
Eline95enile/ Eline
Keell94 schreef:Nou dat huisje was dus echt helemaal niks,
woonkamer nog kleiner dan we nu hebben, badkamer zag er niet uit, in de keuken kon je niet eens een koelkast kwijt, wasmachine aansluiting zat in je slaapkamer (logisch?) slaapkamer was groter dan de woonkamer, alles was schots en scheef, tuin naja was geeneens een tuin, vierkant van betonnen tegels, zat geen schutting omheen niks, en op de plattegrond stond dat er een trap in zat bleek een fliso trap te zijn waar je dus alleen troep kwijt kunt.
In 2019 zou het pas opgeknapt worden, nou ik zoek nog wel even verder
Flowery schreef:Keell94 schreef:Nou dat huisje was dus echt helemaal niks,
woonkamer nog kleiner dan we nu hebben, badkamer zag er niet uit, in de keuken kon je niet eens een koelkast kwijt, wasmachine aansluiting zat in je slaapkamer (logisch?) slaapkamer was groter dan de woonkamer, alles was schots en scheef, tuin naja was geeneens een tuin, vierkant van betonnen tegels, zat geen schutting omheen niks, en op de plattegrond stond dat er een trap in zat bleek een fliso trap te zijn waar je dus alleen troep kwijt kunt.
In 2019 zou het pas opgeknapt worden, nou ik zoek nog wel even verder
JeetjeDat is dan wel een hele grote teleurstelling!
Keell94 schreef:Flowery schreef:JeetjeDat is dan wel een hele grote teleurstelling!
ja is vaak zo met die huisjes van svnk dat ze zo slecht zijn, bij 5 wezen kijken waarvan 1 wel oke was en we wel wilden maar helaas iemand voor ons ook