Bokkers Friesland !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Re: Bokkers Friesland !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 11:20

Flicka12: hee wat een mooie punten, gefeliciteerd! Ik ben niet meer gestart, moest om 18.10 starten en ik had om 19.00 uur een etentje, dus dat ging ik niet redden allemaal.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 14:53

Ooh wat jammer! :( Misschien kom ik je een andere keer nog eens tegen op wedstrijd! Ik start namelijk per januari ook tussen de paarden :D

xxvera97xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 19:57

Sinds vandaag eindelijk na een jaar weer begonnen met paardrijden HEERLIJK

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:20

fijn, vera! waar?

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:47

Flicka12, Gefeliciteerd met je punten!
Vera, super fijn! Heb je een (verzorg)paard of op een manege?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 14:51

Hee dames, weten jullie nog een leuke pension- of privéstal tussen Oenkerk en Garyp in? Of in ieder geval in die omgeving? Het liefst waar ik mijn trailer en menwagen ook kwijt kan en waar ik kan trainen met mijn tuigpaard voor de wagen :)

Ik ben een serieuze rijder, geen zeikerd, maar ik verwacht wel een goede verzorging van mijn paard. Zelf uitmesten is geen enkel probleem.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:21

SophievdV schreef:
Hee dames, weten jullie nog een leuke pension- of privéstal tussen Oenkerk en Garyp in? Of in ieder geval in die omgeving? Het liefst waar ik mijn trailer en menwagen ook kwijt kan en waar ik kan trainen met mijn tuigpaard voor de wagen :)

Ik ben een serieuze rijder, geen zeikerd, maar ik verwacht wel een goede verzorging van mijn paard. Zelf uitmesten is geen enkel probleem.

Stal van de Singel in Tytsjerk ! Ik sta er al 3 jaar en nogsteeds super tevreden. Paarden worden dagelijks binnen en buiten gezet, gevoerd, trailer stalling en menwagen is mogelijk en volgens mij ook gratis :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:23

Oke! En de kwaliteit van het (ruw)voer? En de prijs per maand?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:27

Stal suwaldsterdyk in tytjerk! Over het trailer en menwagen stallen kan ik je geen antwoord geven. Vriendin van me heeft er een tijdje gestaan, maar is er nu weg.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:52

Jongens, ik moet eerlijk zijn en heb de laatste tijd alleen meegelezen sorry :o

Ik heb mijn L1 debuut ook gehad. Echt fijn gereden, helaas vielen de punten echt tegen

Topicje van de fotomeeting
[ITP] Knappe Dana voor het eerst voor de lens!

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:03

Ik moest even drie pagina's bijlezen! Mijn paarden zijn inmiddels verhuisd naar waskemeer. Ze vermaken zich prima. Alleen mijn paard bouwt nu weer veel spanning op tijdens het rijden. Hopelijk is dat binnenkort weer over.

Ik hoop in november weer een keer te starten. Ik denk dat ik naar Bakkeveen ga. Er is in de winter best wel weinig keus hè. En al helemaal als je ook nog werkt in het weekend.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:38

Even een vraagje, wie weet een instructrice in de buurt van Heerenveen? Mag ook via pb :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:13

SophievdV schreef:

Ik denk dan gelijk aan stal Suwaldsterdyk of de Singel. Ben een paar jaar geleden bij Suwaldsterdyk wezen te kijken, zag er toen goed uit.

Marieke1495 schreef:
Even een vraagje, wie weet een instructrice in de buurt van Heerenveen? Mag ook via pb :)

Claudia Vega: http://www.vegadressage.nl/welkom.htm

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:23

Mayflower_ schreef:
SophievdV schreef:

Ik denk dan gelijk aan stal Suwaldsterdyk of de Singel. Ben een paar jaar geleden bij Suwaldsterdyk wezen te kijken, zag er toen goed uit.

Marieke1495 schreef:

Claudia Vega: http://www.vegadressage.nl/welkom.htm

Komt zij ook op locatie voor een half uur priveles? Meeste niet namelijk.. en wat vraagt ze per half uur?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:18

SophievdV schreef:
Oke! En de kwaliteit van het (ruw)voer? En de prijs per maand?

Ja dat is prima! Mooi voordroog :j 170 per maand voor pony en 190 voor paard.

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:33

Flicka12:

Heb jij trouwens gesolliciteerd bij paris in Leeuwarden en is morgen je eerste dag? :+ :D

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:36

SophievdV schreef:

Zelf sta ik bij stal suwalsterdyk in tytsjerk en ben ik zeer tevreden! Heb daar mijn me wagen ook staan.

Alleen buitenbak maar die super word onderhouden en altijd goed bij ligt. Voor de rest hebben de paarden hun eigen paddocks waar ze na de wei periode instaan.

Kwaliteit ruwvoer zeer goed. Kosten zijn 180 euro per maand exclusief uitmesten.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:38

Nynkee94 schreef:
Flicka12:

Heb jij trouwens gesolliciteerd bij paris in Leeuwarden en is morgen je eerste dag? :+ :D

Hahahahaha ja :+

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:48

Flicka12 schreef:
Nynkee94 schreef:
Flicka12:

Hahahahaha ja :+

Welkom nieuwe collega :')
Helaas ben ik er morgen niet maar zie je me komende week dan wel op het werk hahaha

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:51

Nynkee94 schreef:
Helaas ben ik er morgen niet maar zie je me komende week dan wel op het werk hahaha

Haha wat leuk! Bevalt het wat daar? :D Ben heel benieuwd naar morgen :j

Nynkee94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:58

Flicka12 schreef:
Nynkee94 schreef:

Haha wat leuk! Bevalt het wat daar? :D Ben heel benieuwd naar morgen :j

Ik werk er nu al weer 2,5 jaar fulltime :+.

Zelf vind ik dat we een hele gezellige team hebben we houden namelijk echt van een lolletje.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:00

Marieke1495 schreef:

Marga boonsta. :j

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:02

Nynkee94 schreef:
Ik werk er nu al weer 2,5 jaar fulltime :+.

Zelf vind ik dat we een hele gezellige team hebben we houden namelijk echt van een lolletje.

Oh jeetje dat is al een hele tijd, haha. Vond het inderdaad ook heel leuk overkomen! Ik zal je vast wel eens tegen komen :j

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:03

Ik meld me ook! Woon in Joure en heb sinds kort een eigen pony.

@Marieke1495 Ik heb twee jaar les gehad van Ingrid, bij stal Sibma. Sinds kort heeft ze haar eigen stal in de omgeving van Joure. Weet niet of ze ook bij mensen thuis komt. http://stalbrak.nl/

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 16:00

Ik ga naar Tolbert voor mijn menlessen, dus de grens over :+

Mijn sulky ratelt niet, is net nieuw, haha. Mijn vierwieler ratelt wel, maar als je echt iets ratelends wilt horen moet je naar mijn les komen. Daar was mijn shetlander zelfs bang van.. En dan tegen mij zeggen dat mijn zweep niet moet gebruiken als ik word ingehaald, want de andere pony's kunnen daarvan schrikken. Maar de andere menners gebruikten wel doodleuk hun zweep naast mijn pony, terwijl het en zijn eerste keer in de bak was en zijn eerste keer met andere pony's. Dus ik weet nog niet wat ik ervan vind, leer wel een hoop van de instructie, dat dan weer wel. En ik kom ook niet voor het sociale contact met andere menners dus ach.

Welkom Michelle, en xLiez