Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SophievdV schreef:Hee dames, weten jullie nog een leuke pension- of privéstal tussen Oenkerk en Garyp in? Of in ieder geval in die omgeving? Het liefst waar ik mijn trailer en menwagen ook kwijt kan en waar ik kan trainen met mijn tuigpaard voor de wagen![]()
Ik ben een serieuze rijder, geen zeikerd, maar ik verwacht wel een goede verzorging van mijn paard. Zelf uitmesten is geen enkel probleem.
SophievdV schreef:Hee dames, weten jullie nog een leuke pension- of privéstal tussen Oenkerk en Garyp in? Of in ieder geval in die omgeving? Het liefst waar ik mijn trailer en menwagen ook kwijt kan en waar ik kan trainen met mijn tuigpaard voor de wagen![]()
Ik ben een serieuze rijder, geen zeikerd, maar ik verwacht wel een goede verzorging van mijn paard. Zelf uitmesten is geen enkel probleem.
Marieke1495 schreef:Even een vraagje, wie weet een instructrice in de buurt van Heerenveen? Mag ook via pb
Mayflower_ schreef:SophievdV schreef:Hee dames, weten jullie nog een leuke pension- of privéstal tussen Oenkerk en Garyp in? Of in ieder geval in die omgeving? Het liefst waar ik mijn trailer en menwagen ook kwijt kan en waar ik kan trainen met mijn tuigpaard voor de wagen![]()
Ik denk dan gelijk aan stal Suwaldsterdyk of de Singel. Ben een paar jaar geleden bij Suwaldsterdyk wezen te kijken, zag er toen goed uit.Marieke1495 schreef:Even een vraagje, wie weet een instructrice in de buurt van Heerenveen? Mag ook via pb
Claudia Vega: http://www.vegadressage.nl/welkom.htm
Flicka12 schreef:Nynkee94 schreef:Welkom nieuwe collega![]()
Helaas ben ik er morgen niet maar zie je me komende week dan wel op het werk hahaha
Haha wat leuk! Bevalt het wat daar?Ben heel benieuwd naar morgen