Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lian

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:05

Oh valt alles mee dus! Ik zag inderdaad al dat de 28 langs Lombok rijdt, ideaal voor als het regent. :)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:16

Houd je het ov abonnement op week dan ipv weekend?

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:41

Ik of Marlinde? Ik doe iig geen van beiden. Heb er nu al vier jaar hbo opzitten en straks bijna een half jaar premaster, dus ik heb zo nog maar ongeveer een half jaar recht op een studentenov. Dus ik ga 'm tijdelijk stopzetten en dan zet ik 'm weer aan als ik stage moet lopen. Het enige wat ik straks met het openbaar vervoer doe is af en toe naar mijn ouders, die gelukkig niet zo ver weg wonen. :)
De kans dat ik stage ga lopen in Utrecht is best klein, dus vandaar!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:41

Ik heb hem ook week staan, ben vrijdag vroeg vrij en moet maandag pas om 12:30 beginnen. :)

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:51

Ik heb ook week OV :) ik ga ook om de week op woensdag weer naar Zwolle om pony te rijden.

Mijn jongste broer heeft gewoont in Rijnsweerd Noord, de Sterren

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:09

Toen ik in Deventer woonde had ik inderdaad ook een week OV. Vrijdagmiddag/avond naar mijn ouders en maandagochtend weer terug. Kon ook niet anders, ik moest doordeweeks nog wel eens op excursie of locatiebezoek en met mijn minor en stage was het anders al helemaal een duur grapje geworden. :')

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 09:07

Jeetje wat is het hier stil!

Ik heb vandaag weer cursusdag *\o/* *\o/* *\o/*

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:42

Idd heel erg stil!
Ik ben begonnen aan een kuur van medicatie dus lig de komende weken heel fijn op bed, slapen slapen en nog eens slapen, lang leve morfine :')
Woensdag nog wel even met bijrijdster naar de divoza geweest, vriendje van ponybeest vind t leuk om dekens te slopen dus dit wordt nr 3 alweer -O-

OV ed kan ik niet over meepraten, ik studeer bij de NCOI naast m'n gewone baan dus helaas geen ov-kaart of sudiefinanciering.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:16

Ik zit ook bij rijnsweerd Zuid. Ik ga met de auto of bus 30 haha!
Ik vier sinterklaas met mn familie, mn ouders en broer doen niet mee dus ik ga naar de rest van de fam. We hebben lootjes getrokken en dan doen we een gedichtje en cadeautjes voor 15 euro.
Wij vieren geen kerst oid.
Ik vier wel nog 2 keer sinterkerst met vriendinnen! Meestal met een dobbelspel :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 23:53

Sorry meiden, ben er even helemaal uit geweest, niet eens mee gelezen..
Dipje bleef langer hangen dan verwacht en even wat tijd in mezelf gestoken om er weer uit te komen.
Nu hopelijk weer wat stabieler en de goede kant op! (voor de dames die wilde weten wat er was, pb mag altijd)

ik ga morgen even alles bij lezen!
voor nu zeg ik welkom aan alle nieuwe dames en welterusten voor iedereen

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:06

heb grotendeels bij gelezen. maar niet echt iets waar ik over kan mee praten haha. bij mij is er namelijk geen Ov :') en Sinterklaas vieren wij ook niet.. zijn echte kerst mensen :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:58

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:26

Hallo hallo! Wat een leegte hier telkens!
Wokken ga ik even overslaan denk ik, lijkt me wel superleuk! Maar ik ben deze week aan het verhuizen dus het is allemaal een beetje druk (en duur trouwens haha) de komende periode. :)

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:25

Vreselijke stilte idd :j
Ik lig de komende weken op bed dus wokken gaat m nu even niet worden voor mij :n

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:33

We gaan hoogstwaarschijnlijk in januari ergens! Wie weet kan je tegen die tijd wel mee :)

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 14:43

Pff nou ik ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden in dit huis zeg. Vanochtend vroeg ging ik sporten, kwam nog huisgenootje tegen in de keuken vlak voor ik weg ging (8 uur). Zei dat ik ging sporten vóór college, omdat ik de laatste tijd weinig sport. Wilde het even inhalen, maar was nog niet zeker van of ik naar college zou gaan.
Nou duidelijk dat ze dat laatste niet gehoord had. Ons huis is gehorig dus ik kan alles horen wat er in de keuken gezegd wordt.
Stonden twee huisgenootjes van mij een partij te roddelen zeg. "Ze kan niet op woensdag" "Ze woont hier niet echt, ze spookt alleen rond" "Vanochtend ging ze gewoon super vroeg nog sporten"
Vannacht werd ik wakker omdat ik stemmen hoorde beneden (hard) was een huisgenootje op de gang blijkbaar. Maar ja ik kan niet ruiken of ze haar deur open heeft en gewoon in haar kamer zit en hoe lang het nog ging duren, en ik wilde graag slapen. Volgens mij is ze daar ook boos over of zo geen idee..
Het is een studentenhuis, muisstil verwacht ik niet. Maar een beetje meedenkend en wat stiller doen op de gang na middernacht, is dat te veel gevraagd dan..?

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 18:37

Hmm Tamzel, lijkt me heel vervelend als ze over je praten! ik zou ze er gewoon op aanspreken. Vragen wat het probleem is zodat je er wellicht wat mee kan doen. Dus niet als aanval naar hun maar uit "onderzoek" hoe jij kunt voorkomen dat er gezeik komt.
Verder lijkt het mij niet meer dan normaal om "zachtjes" na 12en te doen! en ook daar mag je best wat van zeggen.

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:08

Thanks. :)
Ze hebben al excuses aangeboden, en dat het niet zo bedoeld was. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden :( "We zien je nooit" zeiden ze.. Nee ik heb gewoon een leven verder haha.
Maar ja we'll see.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 21:33

Dat zou ik ook gewoon vermelden van vind het leuk om af en toe met jullie wat te kletsen of eten maar daar buiten heb ik gewoon veel andere dingen te doen

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 23:24

Wat vervelend Tamzel!
Woon je in een huis waar het 'gebruikelijk' is om veel samen te doen? Dan kan ik het me wel enigszins voorstellen, het is natuurlijk jammer als er dan één persoon niet zo vaak is. Maar als dat niet het geval is, lijkt het mij niet zo'n probleem. Ik heb ook drie jaar in een studentenhuis gewoond waar weinig samen werd gedaan, maar daar hadden we gewoon allemaal niet zo'n behoefte aan dus dat was wel prima! :j

Ik ben deze week echt bizar druk geweest. Veel colleges, aan een opdracht werken en tussendoor nog veel zooi verhuizen. Zaterdag gaan de laatste spullen over en dan ga ik er eindelijk wonen, heerlijk! Vanaf maandag lekker chill met de fiets naar de Uithof i.p.v. bus 12. Daarmee heb ik vandaag mijn laatste ritje gehad, staand in de spits dus waardig afgesloten haha. :+

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 06:30

Tamzel vervelend zeg :j
Ik heb twee keer een huis gedeeld, 1 keer met 2 anderen die ik toen ik er woonde echt letterlijk nooit zag en nog een keer een appartement gedeeld met iemand anders waar ik juist veel samen mee deed. Heb denk ik flink geluk gehad :j
Heb je voor de kamer moeten hospiteren? Of zijn er misschien ongeschreven huisregels mbt gezellig doen met huisgenootjes?

Lian mooiere afsluiter zul je vast niet krijgen :')

New zealand deken besteld :7

Afbeelding

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:29

Rofah, ik zag je deken ja :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:45

Heh is die deken gesloopt door je paard? Die is fanatiek dan!

Ik vind het ook heel leuk om dingen samen te doen met mijn huisgenoot, maar ik ga niet zeuren als iemand daar geen tijd voor heeft.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 14:07

Nee gesloopt door zn vriendje :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:48

Dat is niet leuk! -O-

Ik heb zin in pakjesavond morgen! :):)