Die vraag heb ik via mail even gesteld. Misschien dat ze in een keer door wilt, of tussen de half uur en uur wilt lunchen. Dus daar wordt even nog afgewacht, maar dat maakt qua tijd niets uit denk ik toch? Alles is inprincipe in voordeel verschoven!
Fijn om te horen Urielle! Ik heb er ook meer zin in! Paardlief is vandaag weer op ijzers gezet, en liep aan de longe weer duidelijk beter. Volgende keer gaan we haar ook achter op ijzers zetten!
Je kunt niet zien of hij gelezen is bij mijn weten, als Nina online is geweest gaat hij bij jou naar de "verzonden" map. Maar dan moet Nina nog een ongelezen PB hebben nu?
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-15 18:19
Urielle schreef:
Je kunt niet zien of hij gelezen is bij mijn weten, als Nina online is geweest gaat hij bij jou naar de "verzonden" map. Maar dan moet Nina nog een ongelezen PB hebben nu?
Dat kan inderdaad ook nog. Iniedergeval, om het klein te houden. Het stond iniedergeval bij de verzonden map!
ik stond ook op de reservelijst... Waarom heb ik geen pb gehad dan of ik mee wil doen?
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-15 18:27
Ik ben hier nog allemaal mee bezig Lexion, maar dat komt allemaal goed! Ik was je net toevallig een PB aan het sturen!
EDIT: Die nu verstuurd is!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 14-02-15 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Nina1999
Geplaatst: 14-02-15 18:29
Maar waarom kan ik dan niet meedoen? Je rijdt toch gewoon de clinic en bent weer naar huis, dus er is toch helemaal niemand die last van me zou hebben als ze niet willen als ik er ben?
Mocht er nou evt helemaal niemand zijn die samen met me wil of kan rijden is er vast op stal nog wel iemand die mee zou willen.
Ik sta op de reservelijst, en wil nog steeds meerijden als jullie nog mensen zoeken.
Ik zeg er wel bij dat mijn niveau beginner is en mijn pony nog jong dus ik wil alleen een half uurtje rijden.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-15 10:08
Ik heb Pauline gesproken, het maakte haar niets uit & de schema zag er prima uit voor haar. Inmiddels is Lexion dus toegevoegd! Wel even aantal dingen veranderd vanwege het niveau... Ik hoop dat dit de orginele planning gaat worden!