Dankje! De zenuwen slaan bij mij ook behoorlijk toe hoor maar het wordt vast super leuk Alles is volgens mij echt top geregeld!
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-14 18:11
ik kan er ook niks aan doen........complete verassing hoor...ook voor mij
Ik hoop dat het goed geregeld is......ik doe dit ook maar voor het eerst.
En dan pakt het zo uit
Maureen95
Geplaatst: 25-07-14 18:12
Ik hoop dat Holly niet haar kuren heeft in de bak Soms weigert ze om te lopen. werk met fases en moet dan echt een harde fase gebruiken voordat ze weer vooruit gaat ipv achteruit. Dan gaat het hele publiek vast denken dat ik een paardenmishandelaar ben ofzo
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-14 18:14
Is juist leuk om te zien.....hoe je een probleem op lost Zolang je zelf maar lekker relaxed blijft komt het vast goed
Welke kleding, welk setje, paard wel vlechten,niet vlechten.. Wacht, laatste is al opgelost, knotten! (zomereczeem dus moet wel eigenlijk.. Stom beest heeft 2 weken terug bedacht alle manen eraf te schuren ) Mijn hulpen komen allebei pas later, dus morgen vroeg alles alleen doen. Trailer in orde maken, bandenspanning controleren..
Stress slaat toch wel toe
En hoe tof is het dat het overal op internet staat
Schrijven ben ik niet zo goed in helaas..
* Bedenkt zich dat er nog fotos op camera staan * Die ga ik eerst eens leegtrekken nu!!!
oja..... laat ik ook vooral mijn batterijen even opladen
Net nog even aan wat dingen gewerkt op stal........ Zoon van de stalbaas heeft de bak gesleept en damn dat kan hij perfect zeg Dochter van stal hielp me met een knutsel.........
Aangezien het een bijzondere dag wordt,ben ik (over batterijen gesproken) mijn scheer apparaat aan het opladen. Kom ik tenminste netjes voor de dag. Pauline onze fotograaf komt niet....ze heeft een ontstoken oog.........maar geen paniek,haar zoon komt haar vervangen,en die is minstens zo goed......