Ik heb slechte ervaringen met natuurcampings. Was dat niet een synoniem voor naaktcamping? helaas zijn mijn moeder en sanne's vader daar dól op....
Nee Rolin XD dat is niet zo, er is gewoon veel groen en boompjes etc.Een naaktcamping = nudistencamping geeeen natuurcamping :p
_roodvos_ schreef:Ik heb slechte ervaringen met natuurcampings. Was dat niet een synoniem voor naaktcamping? helaas zijn mijn moeder en sanne's vader daar dól op.... haha mijn ouders ook... gelukkig is dit het niet!
Als er bij die pizzeria ook patat te krijgen is kan Sanne mee, anders moet je een ander restaurant zoeken.
Nienke98 schreef:Als er bij die pizzeria ook patat te krijgen is kan Sanne mee, anders moet je een ander restaurant zoeken.ik wil niet alleen eten
Ja, mij maakt het niet zoveel uit tenzij het den of andere boerenstamp word ofzo XD dan ben k weg! Maar dat zal vast wel niet
Mailtje terug gehad, is allemaal prima! De prijs laten ze nog weten, en ze wilden weten of jullie zouden willen douchen in het douchegebouwgeval?
Dat lukt hopelijk wel. Als jullie er niet mee zitten als ik mogelijk vet haar heb. (Ja, dat gaat echt zo snel)
Dat valt heel erg mee!Ik heb mijn moeder vandaag ingelicht over het plan en zoals verwacht vond ze het geen probleem en heel erg leuk.
YEAH!En hoe zit het met slapen? Dat mag nog steeds absoluut niet? (waarom eigenlijk niet, ookalweer? Tis alweer een tijdje geleden. )
ja 5 euro is zeker te doen!! super leuk! en ik kan ook wel een dagje zonder douche hoor, maar zoals Rolin al zei, als ik in de sloot val ofzoiets, wil ik toch wel even douchen